سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پروژه هشتاد هزار واحدی مسکن مهر سرعت خاصی دارد

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: وزیر راه و شهر سازی در روز های تعطیل هم حامی ما هستند و به همین خاطر پروژه مسکن مهر پردیس از سرعت خوبی برخوردار می باشد .

هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما عملیات اجرایی پروژه هشتاد هزار واحدی مسکن مهر شهر پردیس را از خرداد ماه شروع کرده ایم و با لطف مهندس نیکزاد و معاونان وی ما توانسته ایم عملیات آماده سازی و اجرای این پروژه را با سرعتی که مد نظر جناب وزیر راه و شهرسازی بود ادامه دهیم و امروز با حضور این مقام اولین قرردادهای پیش فروش مسکن شهر جدید پردیس را با حضور مهندس نیکزاد انجام می دهیم .

وی در ادامه این مطلب افزود :ما در پروژه مسکن مهر دره بهشت حدود ده هزار واحد را در دست داریم که عملیات اجرایی فونداسیون آن انجام می شود و حدود ده واحد نازک کاری داریم که ماههای بعد به این تعداد اضافه می شود و با رقم قابل توجهی افزایش می یابد و در پروژه کوزو حدود هجده هزار واحد اجرای فونداسیون داریم و حدود هفت هزار واحد اسکلت و سقف داریم و حدود سه هزار واحد اتمام سفت کاری و هزار واحد اتمام نازک کاری داریم .

هدایت اظهار داشت :وزیر راه و شهر سازی روز های تعطیل هم وقت خود را به مسکن مهر می دهد و از نزدیک به ما کمک می کند و اگر حمایت های وزیر راه و شهر سازی نبود با به سرعتی که مد نظرمان بود نمی رسیدیم ./س


برچسب ها: مسکن مهر ، دره بهشت ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.