سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاه کارزاده:

مدیران مؤسسه صبا همچنان سکوت را بر پاسخ ترجیح می‌دهند

مدیران مؤسسه صبا با گذشت بیش از دو هفته از خلف وعده‌ای که داشته‌اند هم چنان سکوت کرده‌اند.

"عبدالرحیم سیاه کارزاده" دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی فجر در موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار شده است.
وی گفت: بخش ویژه این جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی فجر دربرگیرنده آثار هنرمندان برجسته تجسمی کشورمان است.
وی تصریح کرد: در بخش دیگری از موزه هنرهای معاصر تهران آثار استاد فقید نقاشی ایران "محمود جوادی‌پور" نیز به منظور پاسداشت فعالیتهای این هنرمند در چهار دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته شده است.
وی درباره نمایش آثار بخشی رقابتی در فرهنگسرای نیاوران و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) نیز عنوان کرد: پیش از این قرار بود بخشی رقابتی این دوره از جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موسسه فرهنگی، هنری صبا برگزار شود که البته این موضوع (نمایش آثار در صبا) با توافقات صورت گرفته با موسسه صبا قطعی شده بود.
وی تصریح کرد: سال گذشته طی نامه‌ای که به مدیر موسسه صبا مبنی بر در اختیار قرار دادن فضای نمایشی موسسه فرهنگی، هنری صبا صورت گرفت و در پی این توافق تا روزهای اولیه بهمن ماه هیچ اطلاعی مبنی بر برگزار نشدن آثار در صبا داده نشد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: تنها دو روز مانده به برگزاری این دوره از جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر مدیر موسسه صبا هنری مبنی بر در اختیار نگذاشتن این موسسه برای نمایش آثار این جشنواره بین‌المللی به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر داده شد.
سیاه‌کار‌زاده گفت: به دلیل خلف وعده موسسه فرهنگی هنری صبا با موزه هنرهای دینی امام علی (ع) و فرهنگسرای نیاوران برای نمایش آثار جشنواره تجسمی فجر توافق صورت گرفت.
وی گفت: هنوز با گذشت بیش از دو هفته هنوز این موسسه و مدیران با این مرکز هنری هیچ پاسخی در ارتباط با همکاری نکردن نداده‌اند.
گفتنی است؛ پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر تا 13 اسفند ادامه خواهد داشت./ص
برچسب ها: جشنواره ، فجر ، تجسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.