سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدر نشینان ناکامان هفته بیست و دوم لیگ فوتسال

صبای قم هم در جریان رقابت های این هفته فوتسال مغلوب دبیری شد تا تنها با یک امتیاز فاصله از گیتی پسند منتظر رقابت های هفته بعد باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان برگزاری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشورمان دیدار های حساسی برگزار میشود که برای تیم های صدر جدولی از اهمیت زیادی برخوردار است.یکی از این دیدار ها مربوط به رقابت تیم صدر جدولی صبای قم و دبیری تبریز بود که طی آن دبیری در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ حریف خود را شکست داد تا تیم های صدر جدولی ناکامان این هفته لیگ باشند.

این دیدار در حالی برگزار شد که صبا تنها با اختلاف یک امتیاز بالاتر از گیتی پسند قرار داشت و پس از شکست اصفهانی ها فرصت خوبی برای این تیم بوجود آمد تا از جدی ترین رقیب خود فاصله بگیرد اما صبا بهترین فرصت خود را از دست داد و امتیاز بازی را با نتیجه 6-5 به دبیری تقدیم کرد.

در دیگر دیدار این هفته هلال احمر برابر ار‍ژن شیراز صف آرایی کرد که موفق شد با نتیجه3-2 این تیم قعر جدولی را مغلوب خود کند.علی خسروی و هلال احمر که در هفته های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده بودند با استارتی که هفته گذشته مقابل فرش آرا زدند با روحیه بالایی در این رقابت ها حاضر شدند.

اما آخرین دیدار این هفته مربوط به رویارویی گاز خوزستان و شهرداری ساوه میشود که در آن گاز خوزستان که با تغییر کادر فنی تنها یک پله صعود داشت موفق شد حریف ساوه ای خود را با نتیجه 3-2 به زانو در آورد.

بدین ترتیب صبا همچنان در با فاصله یک امتیاز در صدر قرار دارد تا گیتی پسند با امید به دیدار های هفته بعد به تعقیب این تیم ادامه دهد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.