سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم تولید با رویکرد کاهش هزینه از اولویت های اساسی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، از ارتقای سطح دانش فنی، توجه و اولویت دادن بیش از پیش به مباحث محیط زیست در اجرای پروژه ها، و ارتباط بیشتر با مراکز علمی و پژوهشی و موسسات دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد قلعه بانی دردومین گردهمایی مدیران عامل و مدیران فنی و تولید شرکت ملی نفت ایران در اهواز با بیان این مطلب گفت: شرکت ملی نفت ایران مجموعه ای تخصصی است که هدف اصلی آن تولید و اجرای پروژه ها با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان است که تقویت ساخت داخل و ایجاد زیرساخت های لازم برای توانمندسازی سازندگان و پیمانکاران صنعت نفت را درهمین راستا از وظایف مدیران به شمار می رود.

وی ازدیاد برداشت از مخازن را از دیگربرنامه های این شرکت اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید ضریب برداشت از مخازن، یک درصد افزایش یابد و این گردهمایی محل مناسبی برای تبادل نظر متخصصان و پیگیری پروژه های مرتبط با این موضوع است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ارایه توانمندی ها و دستاوردهای ساخت داخل در نمایشگاه های اخیر شرکت ملی حفاری ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و دیگر شرکت های نفتی مبین این موفقیت هاست.

وی، ارتقای سطح دانش فنی، توجه و اولویت دادن بیش از پیش به مباحث محیط زیست در اجرای پروژه ها، و ارتباط بیشتر با مراکز علمی و پژوهشی و موسسات دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد.

مدیر نظارت و هماهنگی بر تولید شرکت ملی نفت ایران نیز دراین نشست با اشاره به تشکیل چهار کمیته تخصصی مرتبط با بخش بالادستی نفت و گاز در این شرکت گفت: این کمیته ها با هدف بررسی و پیگیری پیشرفت پروژه ها و طرح های تعریف شده، در نخستین گردهمایی تشکیل شد.

امیر مسعود جباری رادافزود: این کمیته ها شامل مواد شیمیایی، ماشین های دوار و ساخت داخل، مخازن ذخیره سازی و خطوط لوله و تعمیرات و نگهداری است که در این نشست ، پروژه های منتخب این چهار کمیته مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: تولید ، نفت ، ارتقا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.