سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم براي تامين ميوه شب عيد خود نگران نباشند

مديرعامل تعاوني مصرف ميوه و تره بار، اعلام کرد: ذخيره سازي ميوه براي بازار شب عيد مناسب است و مردم نگران تامين ميوه نباشند.

حسين مهاجران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه ميوه مورد نياز شب عيد مردم به طور مطلوبي ذخيره سازي شده است، گفت: خوشبختانه ذخيره سازي ميوه براي ايام عيد مناسب بوده و ميوه هايي چون پرتقال و نارنگي به ميزان کافي در سردخانه ها موجود است.

وي در ادامه با اشاره به واردات موز، گفت: هم اکنون رقابت شديدي در واردات موز به کشور وجود دارد، بنابراين قيمت ها نيز دچار نوسان شديدي شده است.

مديرعامل تعاوني مصرف ميوه و تره بار، اضافه کرد: هم اکنون نرخ موز در بازار متغير است، به طوري که طي روزهاي گذشته قيمت موز 3800 تومان در بازار عرضه مي شد و هم اکنون با قيمت 4300 تومان در ميادين تره بار به فروش مي رسد.

وي تصريح کرد: خوشبختانه شرايط باغداري موز در منطقه عباس آباد يعني از بابل تا رامسر، موزها با کيفيت عالي حتي بهتر از کشور سومالي توليد مي شود، اما هزينه اوليه براي توليد اين محصول و هزينه هاي سنگين برداشت آن به صرفه نيست.

وي در پايان به کشت موز در منطقه چابهار اشاره کرد و گفت: محصول بدست آمده در منطقه چابهار تنها براي مردم اين منطقه، کفايت مي کند.

برچسب ها: میوه ، عید ، ذخیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.