سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افضلی‌فرد خبر داد

پرونده شکایت از خودرو‌سازان روی میز کمیسیون اصل 90

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس، از بررسی پرونده‌های شکایت از خودرو‌سازان در کمیسیون مطبوع خود خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون اصل 90 درباره این شکايات هفته آینده جمع‌بندی و نهايي خواهد شد.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شکایت‌های مختلفی از خودرو‌سازان به کمیسیون اصل 90 واصل شده است، گفت: شکایاتی توسط برخی خريداران خودرو درباره کیفیت پایین خودروها، سطح پایین خدمات پس از فروش خودرو‌سازان، عدم کیفیت قطعاتی که در نمایندگی‌ها عرضه می‌شود و همچنین عدم تحويل به موقع خودروهاي خريداري شده از خودروسازان جمله این شکایات است.

وی در ادامه افزود: همچنین شکایت‌هایی از خودرو‌سازان درباره جهش قیمت خودرو نيز مطرح است که این شکایات در حال‌حاضر در کمیته خودرو کمیسیون اصل 90 درحال بررسی است که احتمالا هفته آینده گزارش آن جمع‌بندی و نهايي خواهد شد.
 
سخنگوی کمیسیون اصل 90 در ادامه اظهار داشت: در جريان رسیدگی به شکایات واصله اگر نیاز به دعوت از مسئولين خودرو‌سازي باشد، از مدیران‌عامل خودروسازی‌ها نیز برای حضور در جلسات این کمیسیون دعوت خواهد شد.

افضلی‌فرد همچنین در ادامه با اشاره به بررسی پرونده واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع در این کمیسیون، گفت: پرونده خودرو‌هایی که با ارز مرجع وارد شده بودند و وارد‌کنندگان قصد پیش‌فروش آن را با ارز آزاد داشتند نیز در این کمیسیون در حال بررسی است و تا زمانی که وارد‌کنندگان مابه‌التفاوت قیمت اعلام شده با ارز آزاد، توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان را به حساب دولت واریز نکنند خودروهای آنها ترخیص نخواهد شد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: طبق آخرین گزارشات، بخشی از وارد‌کنندگان این مابه‌التفاوت را واریز کردند اما بخش عمده‌ای از آنان هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، خودرو ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
آنجا که عیان است چه حاجت به بیان است
عليرضا دهقاني
۱۹:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
راستش منم شكايت دارم ، بايد به كجا شكايت كنم كه به نتيجه برسه .
سالار
۱۷:۵۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
سلام عکس ها و فیلم های قسمتت چند رسانه ای - مجله ی خبری را چه را بروز نمی کنید؛ منظورم اون گزارش هایی هست که در مجله خبری پخش میشوند.
رضا
۱۷:۵۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
شما رو به خدا این بروکراسی ها رو رها کنید
زودتر شکایت رو تنظیم،اعلام وصول و به نتیجه برسونید قیمت ها به شدت بالاست و کیفیت ها به شدت پایین.اکنون نزدیک به عید است و مردم ماشین میخاهند نه بازی های کمیسیون و بالا رفتن روزانه خودرو ها آن هم به صورت میلیونی.
مهران
۱۷:۰۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
شما را به خدا جلوی این رانت بزرگی که در افزایش بی رویه قیمت خودرو نصیب بعضی شد بگیرید مگر حقوق من کارمند چقدر اضافه شده!!!!
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
ای وای خیلی بد شد آخه سایپا و ایران خودرو حساب کار خود را کردند چشم همین امروز قیمت ها را پایین می آورند
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
چه وضع خودرو 206مدل 90 دارای گارانتی بردم نمایندگی ایران خودرو برای تعویض قطع خراب به راحتی تمام عرض میکنه نداریم