سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رونمایی از بزرگ‌ترین فرش دستباف خراسان‎رضوی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)گناباد از رونمایی از بزرگ‌ترین فرش دستباف خراسان‎رضوی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،عباس ترکمان‌زاده اظهار کرد: در مراسمی از بزرگ‌ترین فرش استان با ابعاد 8*5 و به متراژ 40 متر مربع به ارزش 280 میلیون ریال رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه بافت این فرش توسط 8 نفر و به مدت 6 ماه به طول انجامیده است، تصریح کرد: اعتبار مواد اولیه این فرش 12 میلیون ریال و سود خالص آن 268 میلیون ریال بوده که در هر ماه برای هر نفر 5 میلیون و 500 هزار ریال درآمد داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)گناباد تصریح کرد: کارگاه موزائیک‌سازی مددجویی این اداره نیز با اعتبار اولیه 220 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اولویت این نهاد خودکفایی خانوادههای زیرپوشش و مددجو است که این اداره هم در این راستا گامهای موثری برداشته است.

این مسئول به افتتاح کارگاه موزائیک‌سازی مددجویی اشاره و تصریح کرد: این کارگاه با اعتبار اولیه 220 میلیون ریال افتتاح شده؛ به طوری که‌ 170 میلیون ریال تسهیلات و 150 میلیون ریال آورده مددجو بوده است.

ترکمان‌زاده با اشاره به اینکه این کارگاه هزار متر مربع مساحت و 220 متر زیر‌بنا را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: این کارگاه با 4 نیروی دائمی و 2 کارگر فصلی مشغول به کار است که روزانه 60 متر موزائیک را به ارزش 2 میلیون و 280 هزار ریال و 450 بلوکه به ارزش 2 میلیون و 475 هزار ریال تولید میکند/س 

 

برچسب ها: بزرگترین ، فرش ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمدرضامشیری
۱۶:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
با سلام
لطفا" از سایت همه با هم دیدن کنید.
اگر دارای تولیداتی هستید که مایل به فروش آن هستید این سایت متعلق به شماست.
اگر دارای فرشی هستید که میخواهید آن را بصورت اینترنتی بفروشید این سایت به همین کار تعلق دارد
آدرس سایت خرید و فروش اینترنتی فرش و گلیم و جواهر :
WWW.HAME-BA-HAM.COM