سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع مرغ منجمد بدون محدودیت در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توزیع بدون محدودیت مرغ منجمد شاهد کاهش قیمت مرغ در سطح استان هستیم.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مرغ در سطح استان توزیع بیش از 300 تن مرغ منجمد که از هفته گذشته در استان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به ذخیره بسیار مناسب مرغ منجمد در استان هدف از توزیع مرغ منجمد با قیمت 50500 ریال را کاهش قیمت مرغ و حمایت از مصرف کنندگان و فرهنگ سازی به دلیل استفاده از مرغ منجمد و کشتار روز و دوری جستن از تهیه مرغ زنده عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: عرضه مرغ در زاهدان توسط بیش از 20 عامل در نقاط مختلف شهر و تحت نظارت بازرسان این سازمان توزیع می‌شود و در شهرستان‌ها نیز بر همین اساس مدیریت شده و برای توزیع آن از شبکه‌های توزیع تعاونی‌های مصرف استفاده شده است.

میرشکار ادامه داد: به دلیل تعدیل قیمت و تنظیم بازار کالاهای اساسی نیز تدابیری از ابتدای سال اندیشیده شده و برخی کالاها به صورت کامل ذخیره سازی و بر اساس نیاز مردم در ایام پایانی سال توزیع می‌شود.

توزیع مرغ هم اکنون بدون محدودیت در سراسر استان ادامه دارد.
برچسب ها: مرغ ، منجمد ، توزیع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.