سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار هند‌بال:

بیمه رازی در تعقیب سبزوار در مسابقات سوپر لیگ/دیدار حساس سپاهان با مشهد در رقابتهای لیگ برتر

مسابقات سوپر لیگ بانوان روز جمعه 27 بهمن پیگیری می‌شود و بیمه رازی برای ایستادن در صدر جدول در تعقیب سبزوار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای سوپر لیگ زنان این هفته روز جمعه 27 بهمن با انجام 4 دیدار پیگیری می‌شود و بیمه رازی که پشت سر سبزوار حرکت می‌کند برای ایستادن در صدر جدول لیگ در تعقیب سبزوار است و در صورت غفلت حریف در دیداری و شکست و پیروزی نماینده تهران این بیمه رازی است که در صدر جدول قرار می‌گیرد.
در ادامه گزارش آمده است: هم اکنون تیم سبزوار با 17 امتیاز در رده نخست جدول سوپر لیگ ایستاده است و تیم‌های بیمه رازی و شکوهی به ترتیب با 14 و 15 امتیاز ردیفهای بعدی را به خود اختصاص دادند و با این تفاصیل ثامن‌الحجج باید خیلی مراقب خود باشد تا نماینده تهران جایگاهش را نگیرد.
براساس این گزارش: در مسابقات این هفته (هفته پانزدهم) بیمه رازی تهران میزبانی ذوب‌آهن اصفهان است، ثامن‌الحجج سبزوار به دیدار نفت و گاز گچساران می‌رود ، نماینده کرمان یعنی ایران به مصاف شهید شاهرخ شکوهی کردستان می‌رود و در نهایت شهرداری تبریز میهمانی هیئت هندبال فارسی می‌باشد.
گزارش دیگری عنوان می‌کند رقابتهای لیگ برتر مردان کشور نیز این هفته طی روزهای 26-28 بهمن برگزار خواهد شد و در حساسترین دیدار فولاد مبارکه سپاهانی از ثامن مشهد پذیرایی خواهد کرد.
این گزارش می‌افزاید: نماینده اصفهان در هفته پانزدهم با سبزوار بازی داشته است که در پلایان بازی نماینده خراسان موفق شده است حریف قدر خود را شکست دهد و 2 امتیاز لازم را کسب نمایند.
گزارش دیگری می‌گوید: اگر نماینده اصفهان در دیدار این هفته نیز از پس مشهد برنیایید جایگاهش تنزل پیدا می‌کند و به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کند.
این گزارش یاد‌آور می‌شود هم اکنون تیم‌های ثامن مشهد و سپاهان هر دو با 24 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نماینده مشهد جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند و ثامن‌الحجج سبزوار نیز با 22 امتیاز در تعقیب آنهاست.
در ادامه گزارش اضافه می‌شود، در لیگ امسال (لیگ 25) تیم‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند و برخی از آنها مانند ثامن‌ مشهد سپاهان و سبزوار سرمایه‌گذاری بهتری داشته‌اند و تیم‌های تازه وارد نیز تا حدودی خود را با این مسابقات هماهنگ کرده‌اند البته بغیر از شهرداری ارومیه که به خاطر مشکلات و حاشیه‌هایی از گردونه رقابت‌های انتخابی اعضاء تیم ملی هند‌بال جوانان طی روزهای 28 بهمن تا 4 اسفند در شهر شاهرود سمنان برگزار خواهد شد و 240 ورزشکار از 12 استان طی یک هفته به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر به تیم ملی دعوت شوند.
این گزارش می‌گوید: استانهای قزوین، قم، مازندران، خراسان جنوبی، زنجان، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و گیلان تیم‌های حاضر در این رقابتها هستند.
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: رقابتهای دسته یک هند‌بال با برگزاری دو دیدار در فینال به پایان می‌رسد و 2 تیم به مسابقات لیگ برتر آینده صعود خواهند کرد./
برچسب ها: بیمه ، رازی ، سبزوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.