سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفري:

ایران هیچ لزومی براي دخالت نظامی و یا تامین اسلحه مخالفان يمن نمی‌بیند

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات پادشاه يمن مبني بر تامين اسلحه مخالفان اين كشور گفت: اظهارات پادشاه یمن در مورد ایران ادعایی نخ‌نما است، چرا كه جمهوری اسلامی ایران هیچ لزومی براي دخالت نظامی و یا تامین اسلحه مخالفان این کشور نمی‌بیند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای دولت یمن مبنی بر ارسال اسلحه از سوی ایران برای تجهيز و كمك به مخالفان این کشور گفت: طرح این ادعا از سوی دولت یمن کاملا بی‌اساس است چرا كه ایران دلیلی نمی‌بیند که بخواهد این کار را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: بیان این مسئله از سوی پادشاه یمن، نشان‌دهنده ضعف وي در آرام‌کردن شرایط کشورش است و برای فرار از موضوع ناآرامي‌ها، اين مسئله را به دیگر کشورها ارتباط می‌دهد.

آصفری تصریح کرد: قذافی نیز زمانی که متوجه شد نمی‌تواند در مقابل اعتراضات مردم كشورش ایستادگی کند، این مسئله را عنوان کرد که معترضان اراذل و اوباشی هستند که از دیگر کشورها به خاک لیبی نفوذ کرده‌اند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صحبت‌های پادشاه یمن در مورد ایران ادعایی نخ‌نما است، چراكه جمهوری اسلامی ایران هیچ لزومی براي دخالت نظامی و یا تامین اسلحه مخالفان این کشور نمی‌بیند.

وی در پایان اظهار داشت:‌ البته نباید این مسئله را فراموش کرد که هر کشوری بخواهد با اسلحه در مقابل مردم خویش ایستادگی کند، محکوم است و قطعا حل اختلافات باید در قالب گفتگو، اصلاحات و یا بازنگری در قانون صورت گیرد.

انتهای پیام/س2
برچسب ها: ایران ، یمن ، ادعا ، اسلحه ، ضعف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.