سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکيد عريقات بر عدم حضور فلسطين براي مذاکره با تل آويو

عضو کميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين با اشاره به سياست هاي کينه توزانه رژيم صهيونيستي اعلام کرد با اين شرايط رهبران فلسطيني در انديشه بازگشت به ميز مذاکرات نخواهند بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري الرساله نت ؛ صائب عريقات با بيان اين مطلب افزود:از زمان ارتقاي جايگاه فلسطين در سازمان ملل متحد تاکنون رهبران فلسطيني با فشارهاي شديد خارجي مواجه هستند  تا از مواضع خود عقب نشيني کنند و حتي تلاش مي شود با ارائه مشوق هاي مالي و سياسي به طرف فلسطيني آنان را به بازگشت به ميز مذاکرات راضي کنند.

اين عضو ارشد کميته اجرايي سازمان آزاديبخش تصريح کرد:‌ رهبران فلسطيني در گفتارشان مبني بر عدم بازگشت به ميز مذاکرات مصمم هستند و طرف اسرائيلي بايد مسئوليت کامل خود را در توقف مذاکرات و رساندن روند مذاکرات به بن بست بپذيرد .

عريقات در پاسخ به سئوالي درباره اهداف ديدار ماه آينده رئيس جمهوري آمريکا از منطقه با بيان اينکه از هدف واقعي اين سفر اطلاعي نداريم، به اخبار منتشر شده در رسانه و مطبوعات درباره مذاکرات صلح اشاره کرد و گفت: اطلاعاتي که درباره فشارها، رايزني ها و تلاش ها براي آغاز مذاکرات در منطقه مطرح شده است اطلاعات چندان دقيقي نيستند.

وي خطاب به آمريکا گفت:‌ اگر هدف واشنگتن استقرار صلح عادلانه در منطقه است بايد بر اسرائيل فشار وارد کند تا سياست شهرک سازي را متوقف کند و حقوق مشروع مردم فلسطين را به رسميت بشناسد .


                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: عریقات ، میز ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.