سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداري از ۱۲ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از بهره برداری ۱۲ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی اصفهان با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، سعادت بهرامی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ درصد شهرک‌های صنعتی کشور در استان اصفهان وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۷۶ ناحیه و شهرک صنعتی فعال در سطح استان اصفهان وجود دارد که حدود ۹۳ درصد صنعت و صنایع کوچ کشور در شهرک‌های صنعتی موجود در سطح کشور مستقر است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند و بیش از ۵۰ درصد واحد‌های تولید سیمان، ۶۰ درصد تولید‌کنندگان سنگ و ۳۰ درصد از صنایع نساجی کشور در استان اصفهان مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت : این شرکت در راستای بهره‌مند شدن شهرک‌های صنعتی از خدماتی مانند آب، برق، گاز و سایر خدمات با ادارات مختلف هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در نواحی و شهرک‌های صنعتی زیر‌ساخت‌های مورد نیاز را برای فعالیت‌های صنعتی ایجاد می‌کند.
وی به راه‌اندازی شهرک فناوری در استان اصفهان اشاره کرد و با بیان این که این شهرک در شمال اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این شهرک مباحث علمی مانند نانو و هایتک به صورت عملیاتی انجام می‌شود.
بهرامی شهرک صنعتی «جی» را سومین شهرک صنعتی بزرگ کشور برشمرد و اضافه کرد: اصفهان با داشتن هشت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در بسیاری از زمینه‌ها رتبه نخست را در سطح کشور دارد.
وی شرایط نساجی در استان اصفهان را نيز مناسب ارزیابی و تاکید کرد: طی سال‌های گذشته اصفهان به دلیل فعالیت چشمگیر در زمینه ریسندگی به عنوان منچستر ایران به شمار می‌رفته است./ا
برچسب ها: صنعتی ، اصفهان ، نخست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.