سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آخرین تمهیدات صورت گرفته برای بازی تراکتور سازی و الجزیره امارات

نصب 17 هزار صندلی جدید ، برقراری جریان برق پایدار در ورزشگاه و اطراف آن ، نخاله برداری وتمیز سازی مسیر ورودی ، نصب تابلوهای راهنمائی در داخل و خارج از ورزشگاه ، برقراری اینترنت بی سیم و فراگیر از جمله اقدامات کمیته های مختلف قبل از برگزاری مسابقه است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مسئول کمیته برگزاری این مسابقات در نشست هماهنگی آن با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه پیش رو ، گفت : با اهتمام و سعی و تلاش تمامی مسئولین و کمیته های مختلف برگزاری ، تمهیدات مناسبی جهت تسهیل در هر چه با شکوهتر برگزار شدن این مسابقه اندیشیده شده و کارهای باقی مانده نیز در موعد مقرر چند روز قبل از بازی به اتمام خواهد رسید .

نصیری با بیان اینکه 17 هزار صندلی جدید برای تکمیل جایگاه تماشاگران در نظر گرفته شده و در حال نصب آنها در جایگاهها هستند افزود : تجهیزات لازم برای تکمیل نواقص ورزشگاه تهیه شده و در چند روز آینده در آنجا نصب خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ، آماده سازی و آموزش نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه ، اسکورت اتوبوس حامل اعضای تیم میزبان ، اطلاع رسانی در مورد رعایت نکات انتظامی و به ویژه عدم حمل وسائل ممنوعه به داخل ورزشگاه توسط تماشاگران را از جمله تمهیدات صورت گرقته برای تامین امنیت مناسب برگزاری مسابقه ذکر کرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای حضور پر شور و بی حاشیه تماشاگران از سوی این سازمان در حال تدارک و پخش است گفت :

چند ساعت قبل از بازی 8 اسفند اکیپهای مختلف رادیوئی و تلوزیونی این سازمان جهت اطلاع رسانی در مورد مسابقه در ورزشکاه مستقر خواهن شد تا آخرین اطلاعات مربوط به مسابفه را در اختیار مردم قرار دهند.

نواداد از استقرار واحد سیار با 9 دوربین که 3 دوربین آن صرفا برای نشان دادن خط آفساید است در ورزشگاه خبر داد.

مسئول کمیته تشریفات و اجرائی نیز در این نشست با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای استقبال و اسکان تیم مهمان گفت : تیم الجزیره 6 اسفند ساعت 10:30 شب با هواپیمای اختصاصی وارد فرودگاه تبریز شده و مورد استقبال جمعی از مسئولین تیم تراکتور سازی و سازمان ورزش و جوانان استان قرار خواهند گرفت.

سردار جعفری با بیان اینکه هتل محل اسکان ، اتاقها و حتی منوی غذای تیم میزبان هماهنگ شده است افزود : آی دی کارتهای خبرنگاران و میهمانان و همچنین طرح و شکل بلیط های مخصوص مسابقه توسط AFC امروز ایمیل شده و در اختیار افراد و تماشاگران قرار خواهد گرفت.

وی از به کارگیری 4 مترجم برای راهنمائی مسئولین و کادر تیم میزبان خبر داد.

عبدالعلی پور،مسئول کمیته عمرانی مسابقه نیز با اشاره به کابل کشی هوائی 6 کلیو متری برای تامین برق ورزشگاه و اطراف آن گفت : از3 نقطه در اطراف ورزشگاه برق از طریق هوائی تامین خواهد شد و کابل کشی زیرزمین برای تامین برق دائم سال آینده انجام خواهد گرفت.

وی از نخاله برداری و تمیز کردن مسیر ورودی و همچنین شن ریزی بخشی از مسیر خاکی ورزشگاه برای جلوگیری از گل آلود شدن احتمالی تماشاگران خبر داد.

شرف شاهی مدیر مجموعه یادگار امام نیز ، تجهیز اتاق دوپینگ ، اجرای نرده کشی برای جایگاه خبرنگاران ، بالا بردن سطح کیفی چمن ورزشگاه ، تعمیر اساسی نورافکن ها و ارتقاء سطح روشنائی ورزشگاه به 1500 لوکس استاندارد مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ، ایجاد تونل قارمانی متحرک برای انتقال سریع و بی خطر بازیکنان از رختکن به زمین مسابقه وتجهیز اتاق خبرنگاران و عکاسان به امکاناتی مانند کامپیوتر و فکس را از جمله تمهیدات صورت گرفته در قبل و همزمان با بازی دو تیم عنوان کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.