سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان:

صدر جدول را نشانه گرفته ایم/رایگان بازی می کنیم و راضی هستیم

تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان پنج شنبه 26 بهمن در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر میزبان تیم ستاره های پارس است.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما هم اکنون با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم صدر نشین در مکان دوم رده بندی ایستاده ایم برای جبران این اختلاف امتیاز و کسب جایگاه برتر نیاز به برد تیم ستاره های پارس داریم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: تیم والیبال بانوان ستاره های پارسی با وجود آن که برای نخستین بار حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان را تجربه می کند اما جزء حریفانی است که نباید آن را دست کم گرفت کوچکترین غفلت عامل باختمان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: البته بازی با تیم گیتی پسند اصفهان برای ما سخت تر از ستاره های پارس بود که خوشبختانه موفق به برد حریف شدیم در این دیدار هم با قدرت هر چه تمام تر مقابل حریف ظاهر خواهیم شد.

صادقی تصریح کرد: برد تیم گیتی پسند اصفهان شرایط روحی و روانی شاگردانم را تا حد قابل توجهی ارتقا داد و آن ها در بازی پنج شنبه با انرژی مضاعف و بالا به مصاف حریف پایتخت نشین خود خواهند رفت.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان در ادامه گفت: در لیگ امسال تمام بازیها از نظر کیفی و نتیجه کسب شده نزدیک به هم بود. به هیچ عنوان شاهد انجام بازی یک طرفه و بدون استرس نبودیم.

صادقی تصریح کرد: ما برای کسب امتیاز مطلوب در هر بازی نیاز به تمرین و تمرکز بیش از حد داشتیم شاید امسال تعداد تیمها کم باشد ولی تمام بازیکنان ملی پوش در رده های سنی مختلف در این تیمها پخش شده اند و این امر سطح بازیها را تا حد قابل توجهی ارتقا داده است.

وی گفت: بالا رفتن بار فنی بازیها نیاز به کادر فنی، ناظر و داور قدرتمند تری را هم می طلبد، که خوشبختانه امسال در این فاکتورها هم شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی بودیم.

*هنوز رایگان به کارمان ادامه می دهیم

تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان که به دلیل مسائل و مشکلات مالی تا آستانه انحلال هم پیش رفت امسال با کمترین هزینه در لیگ شرکت کرده است و بازیکنان این تیم فاقد قرارداد مالی قابل توجه هستند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان، تایید این مطلب اظهار داشت: ما تا کنون حتی یک ریال هم از باشگاه به عنوان دستمزد و حق الزحمه دریافت نکرده ایم و به نوعی می توان گفت که اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم به طور رایگان کارشان در لیگ را دنبال می کنند.

صادقی تصریح کرد: باید بگویم که ما هیچ گونه کمبود و مشکلی از نظر سالن محل تمرین، امکانات سخت افزاری و سفر به استان های میزبان تا کنون نداشته ایم، امیدوارم آمدن رئیس جدید کارخانه ذوب آهن اصفهان این مشکلات مالی برطرف شود.

وی در خصوص حضور " فرانک بابلیان" در پست پاسور گفت: این بازیکن برای نخستین بار است که در پست پاسور تیم را همراهی می کند، در شروع فصل استرس زیادی در این مورد داشتیم ولی رفته رفته وی پتانسیل ها و استعداد هایش را در این پست به نمایش گذاشته به طوری که هم اکنون به طور صد در صد از کارش راضی هستم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.