سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

میزان بارندگی در شهر تبریز 9.8 میلیمتر

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانشرقی گفت : میزان بارندگی در غرب کلان شهر تبریز درروز گذشته 8 .9 دهم میلیمتر و از شرق تبریز 9.7 دهم میلیمتر بارندگی گزارش شده است .

طهماسبی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: هوای استان برای 24 ساعت آینده، ابری تا نیمه ابری، مه آلود، در برخی نواحی با بارش پراکنده برف و باران به تدریج با کاهش ابر و ناپایداری پیش بینی می شود.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته میانه واهر با 13 درجه بالای صفر گرمترین، و هریس، چاروایماق و مس سونگون با 2 درجه زیر صفر، سردترین شهرستانهای استان بودند.

وی دمای فعلی تبریز را 2 درجه بالای صفر خواند و گفت: نسبت به روز گذشته، 3 درجه کاهش یافته است.

طهماسبی افزود: بیشترین بارش درشهرستان مرند با 10.2 میلیمتر و کمترین بارش در شهرستان عجبشیر چهار دهم میلیمتر اتفاق افتاده است.

مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این گفتگو گفت: با وجود بارش برف و وجود كولاك، تمام راه های ارتباطی این استان باز بوده و تردد وسایط نقلیه در آنها جریان دارد.

علیزاده افزود : با وجود بارش برف، تنها در راه های كوهستانی مانند گردنه 'صائین' كه ارتفاع برف به 40سانتی متر میرسد، تردد به كندی صورت می گیرد.

وی با بیان اینكه ارتفاع برف در حدی نیست كه راه ها بسته شود افزود: بیشتر راه های روستایی استان هم اکنون باز است.

وی از كسانی كه قصد تردد در جاده های ارتباطی آذربایجان شرقی را دارند خواست قبل از سفر از طریق تلفن گویای 141 از وضعیت جاده های استان باخبر شوند.

بارش برف از نخستین ساعات صبح امروز، مناطق مختلف آذربایجان شرقی را در بر گرفته است.

مدیرکل محیط زیست آذربایجانشرقی ورییس کمیته پایش هوای تبریزنیز گفت : شاخص کیفی هوای تبریز هم اکنون در شرایط سالم است .

بیوک رییسی افزود : بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهرتبریز،امروز بیشترین مقدار غلظت هوای تبریز60میکروگرم درمترمکعب و حداقل مقدار آن 20میکروگرم درمترمکعب است.

وی همچنین گفت: متوسط مقدار غلظت هوای امروز تبریز نیز به 32میکرو گرم درمترمکعب رسیده است./س

برچسب ها: میزان ، بارندگی ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.