سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بازی های آسیایی تراکتور جایگاه تمدنی آذربایجان شرقی را به جهان نشان می دهد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بازی های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی و حضور تماشاگران فهیم این تیم در ورزشگاه جایگاه تمدنی استان را به جهان نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نصرتی در نشست ستاد برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا در تبریز، اظهار کرد: حضور تماشاگران پرشور و با نظم تراکتورسازی در بازی های این تیم در جام باشگاه های آسیا فرهنگ و تمدن اصیل این مرز و بوم را به جهان نشان خواهد داد.

وی افزود: برگزاری آبرومندانه این مسابقات وظیفه مهمی برای مسوولان آذربایجان شرقی است تا همراه با تماشاگران در معرفی فرهنگ، همت و تمدن استان به جهانیان تلاش کنند.

نصرتی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، گفت: این اقدامات و بایدها و نبایدهایی که تماشاگران باید رعایت کنند به طور مرتب در رسانه ها منعکس و از این طریق در برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم ورزشی قدم برداشته شود.

وی عنوان کرد: کاستی هایی که در خصوص آماده سازی ورزشگاه نیز وجود دارد توسط کمیته های تخصصی پیگیری شود و کارهای باقی مانده به روزهای پایانی گذاشته نشود.

در این نشست مقرر شد در آخرین بازی لیگ برتری تراکتور قبل از بازی های آسیایی در روز سوم اسفند ماه، کلیه اقدامات انجام و به صورت آزمایشی عملیاتی شود تا در روز بازی مشکلی به وجود نیاید.

همچنین تامین و مدیریت برق ورزشگاه نیز به شرکت توریع برق تبریز واگذار شد.

تامین اتوبوس های ایاب و ذهاب تماشاگران تا حد توان شرکت واحد تبریز در روز بازی نیز مورد توافق اعضای این ستاد قرار گرفت/س

برچسب ها: بازی ، آسیایی ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.