سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

فروش 50 هزار بلیط برای بازی تراکتور و الجزیره درتبریز

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : 50 هزار بلیط برای بازی تراکتور و الجزیره بفروش خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمودی در این خصوص افزود : بر اساس اعلام باشگاه تراکتورسازی و کنفدراسیون فوتبال اسیا از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 8 اسفند ماه بلیط فروشی برای دیدار تیمهای تراکتورسازی و الجزیره امارات آغاز و پس از اتمام بلیط ف دربهای استادیوم بسته خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا افزود : تماشاگران و علاقمندان برای حضور در استادیوم باید زمانبدی مناسبی برای حضور در استادیوم داشته باشند چون بر اساس قوانین AFC پس از اتمام ظرفیت استادیوم ، دربها بسته می شود.

محمودی در خصوص اقدامات عملیاتی و ضربتی در استادیوم یادگار امام ره گفت : مهمترین مشکلات استادیوم از نظر AFC شامل نور مناسب ، تجهیز رختکن ها ، نصب صندلی های شکسته تماشاگران ، ارتباطات اینترنتی ، ترمیم چمن ، تعویض نیکمت های ذخیره ، تعویض تیرهای دروازه انجام یافته است.

در نشست ستاد برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا در استادیوم یادگار امام ره تبریز که با حضور سردار نصرتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی و مدیران کل دستگاهها برگزار شد مقرر شد در آخرین بازی لیگ برتری تراکتور قبل از بازی های آسیایی در روز سوم اسفند ماه، کلیه اقدامات انجام و به صورت آزمایشی عملیاتی شود تا در روز بازی مشکلی به وجود نیاید.

همچنین تامین و مدیریت برق ورزشگاه نیز به شرکت توریع برق تبریز واگذار شد.

تامین اتوبوس های ایاب و ذهاب تماشاگران تا حد توان شرکت واحد تبریز در روز بازی نیز مورد توافق اعضای این ستاد قرار گرفت.

صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی اطلاع رسانی دقیق در خصوص نحوه و زمان ورود تماشاگران ، گنجایش استادیوم در روز رقابت ، به تصویر کشیدن رقابت با 9 دوربین در روز بازی 3 اسفند تراکتور با فجر سپاسی و 8 هشتم اسفند با الجزیره امارات اقدامات لازم را انجام دهد./ع

برچسب ها: فروش ، بلیط ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.