سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تحویل 2500 واحد مسکونی به بازنشستگان در سراسر کشور

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح از پرداخت بخشی از معوقات بازنشستگان نيروهاي مسلح تا قبل از سال 79 در اسفندماه خبر داد.

سردار حسین دقیقی در حاشیه همایش بزرگ بازنشستگان سپاه کاشان و آران بیدگل با عنوان مجمع یادگاران ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: این معوقات شامل تسویه کلیه مطالبات بازنشستگان با مبلغ 3 هزار میلیارد ريال بابت پاداش قبل از سال 79 است که تا پایان سال تسویه می شود.

وی افزود: این مطالبات مربوط به 190 هزار بازنشسته در سالهای گذشته است که پاداش پایان خدمت را به طور کامل دریافت نکردند در اسفندماه پرداخت می شود.

به گفته وی، مبلغ یک هزار میلیارد ريال نیز بابت مسکن جامعه بازنشستگان در سال جاری اختصاص داده شد که 920 واحد آن به زودی تحویل جامعه بازنشستگان در تهران می شود.

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح از اجرای 54 طرح مسکونی بازنشستگان در کشور خبر داد و گفت:حدود 2500 واحد از این منازل مسکونی در دهه فجر به جامعه بازنشستگان سراسر کشور تحویل شد.

سردار دقیقی افزود: ورود 32 هزار دانشجو از خانواده های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در هر سال به دانشگاه را یادآورشد و گفت: قبولی آنها بیش از میانگین سطح جامعه و بالاتر از آن است.

وی جمعیت بازنشسته تحت پوشش نیروهای مسلح را 650 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 100 هزار از آنها با توجه به شناسایی ظرفیتهای مربوطه طبق دعوت و فراخوانی که در سطح کشور انجام شد برای تجلیل از آنها در ماه آینده برنامه ریزی شده است.

به گفته وی عیدی 402 هزار و 500 تومانی بازنشستگان نیز به مبلغ 3 هزار میلیارد ريال با حقوق بهمن به جمعیت 650 هزار نفری تحت پوشش پرداخت می‌شود.

گفتنی است سردار حسین دقیقی مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح برای شرکت در همایش خانوادگی مجمع یادگاران ماندگار شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با شرکت حدود 1000 نفر از خانواده های بازنشسته سپاه به کاشان سفر کرده بود. /ع

برچسب ها: تحویل ، مسکن ، به ، بازنشستگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.