سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تقدیر از معاون صنایع دستی استان كرمانشاه

معاون صنایع دستی سازمان مركزی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از 'نصرت الله سپهر' معاون صنایع دستی استان كرمانشاه به دلیل دریافت نشان مرغوبیت كالای صنایع دستی تقدیر كرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون صنایع دستی استان كرمانشاه گفت: صنایع دستی استان كرمانشاه در این راستا زمینه و بستر مورد پذیرش یونسكو را دارد و خوشبختانه تاكنون 12 اثر از استان نشان مرغوبیت كیفیت تولید محصول را گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه ملاك های انتخاب جامعه جهانی یونسكو در راستای اهداف انسانی و حفظ محیط سالم و هویت فرهنگی ملی مختلف است و نظر به وضعیت ریشه ای صنایع دستی كشورمان و ذوق و سلیقه خوب بسیاری از هنرمندان، در جهت هدایت آگاهانه آنان در مسیر توسعه بهتر مورد قبول جامعه داخلی و خارجی در تلاشیم.

سپهر افزود: در این راستا نظر به علاقه و آگاهی برای خدمت به افراد فعال در این زمینه خوشبختانه تاكنون نتایج خوبی حاصل شده و امیدواریم با حمایت های بیشتر مسوولان بتوانیم با شتاب بیشتر توانمندی های استان را در این راستا خوب معرفی كنیم.

معاون صنایع دستی استان در پایان با اشاره به اینكه صنایع دستی اهداف معنوی، زیستی و معیشت را در قالب های طرح و رنگ با ابزار و وسایل و دانش بومی محلی دنبال می كند گفت: توسعه این هنر، نقش بسیار مهمی در اشتغال محلی، ارزش افزوده سرمایه و گسترش دانش تخصصی بومی محلی و بهبود اقتصاد خانواده ها دارد.

وی اظهار امیدواری كرد: استان كرمانشاه در این راستا قدم های خوبی را نسبت به سایر مناطق كشور برداشته كه امیدواریم تداوم داشته باشد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، معان ، تقدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.