سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه امام صادق الگوی موفق علمی و آموزشی کشور است

دانشگاه امام صادق(ع) مصداق بارز باقیات و صالحات و الگوی موفق علمی و آموزشی کشور است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم جشن کتاب در دانشگاه امام صادق گفت: در کنار فعالیت های آموزشی این دانشگاه که منجر به تربیت دانشجویان در سراسر دنیا شد و دانش آموختگان این دانشگاه در سراسر دنیا حضور داشته و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و با پایبندی به شهدا به تلاش و فعالیت مشغول هستند.

وی با بیان این که دانشگاه امام صادق یک پدیده ممتاز است افزود: این دانشگاه یک رسالت خطیری متفاوت تر از جاهای دیگر دارد و می خواهد که الگوی دانشگاه های اسلامی باشد و دانشجویان این دانشگاه به همه چیز مجهز هستند.

وی تصریح کرد: نیروهایی که در این دانشگاه تربیت می شوند هم پشتوانه مدیریتی و هم پشتوانه اجرایی و علمی کشور می توانند باشند و در سطوح مختلف در خدمت نظام باشند.

وزیر ارشاد با اشاره به خدمات آیت الله مهدوی کنی در این دانشگاه یادآور شد: پایه گذاری این دانشگاه توسط آیت اله مهدوی کنی بسیار مهم است و این نهال در طول این سال ها تبدیل به یک شجره طیبه شده و همه ما برکات آن را شاهد هستیم و شجره طیبه هیچ موقع خزان و پاییز ندارد و در طول سال ها سرسبزی و شادی وفور نعمت دارد و در حوزه های گوناگون مثل یک چشمه جوشان تامین می شود.

وی خاطر نشان کرد: کتاب های منتشر شده در این دانشگاه اگر از دانشگاه های دنیا قرار بگیرد و کتاب هایی که در جمهوری اسلامی ایران تدوین می شود در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.