سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه:

مهندس قلابی به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: متهمی تحت عنوان مهندس برق که با جعل فیش‌های برق، اقدام به کلاهبرداری از 2 شرکت تولیدی کرده بود، دستگیر شد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،
سردار کریم کشوری از دستگیری متهمی خبر داد که تحت عنوان مهندس برق و با جعل فیش‌های برق، اقدام به کلاهبرداری از 2 شرکت تولیدی کرده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس کرمانشاه، کشوری اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی کرمانشاه به پلیس آگاهی استان در خصوص شکایت نماینده حقوقی 2 شرکت تولیدی از فردی با مشخصات معلوم به اتهام کلاهبرداری، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی محول شد.

وی اعلام کرد: بررسی اوراق پرونده حکایت از آن داشت ، متهم با معرفی خود به عنوان فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق یکی از دانشگاه‌های معتبر تهران و با وعده ایجاد تحول در سیستم برقی، اقدام به کلاهبرداری از 2 شرکت تولیدی شهر کرمانشاه کرده است .

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات ماموران پرونده نشان داد متهم پس از جلب اعتماد مدیران شرکت‌های مذکور و با عنوان اینکه خودش فیش برق را پرداخت خواهد کرد، اقدام به جعل تعداد 16 فقره فیش و قبض برق و بانک کرده و مرتکب بیش از 1 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه متهم در یکی از محلات مرکزی شهر کرمانشاه دستگیر و استعلام از مبادی مربوطه نیز نشان داد، مدرک مهندسی ارائه شده توسط وی نیز جعلی است.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه در پایان ادامه داد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی، با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
برچسب ها: مهندس ، قلابی ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.