سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه 3هزارتن شكر در تالار محصولات كشاورزي

در تالار محصولات كشاورزي امروز در صورت تقاضا 3هزار تن شكر سفيد كارخانه قند ورامين عرضه مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز در بورس كالا در تالار محصولات كشاورزي عرضه مي شود . در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 3 هزار تن شکر سفید کارخانه قند ورامین با قیمت پایه 13 هزار و 200 ریال عرضه می شود. ضمن آن که 150 تن ذرت دانه فارس و 100 تن ذرت دانه ای مغان به ترتیب با قیمت های پایه 6150 و 6400 ریال، روی تابلوی عرضه خواهد رفت. در این روز و در تالار صادراتی، 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی جلال آباد با قیمت پایه 115 دلار در هر تن عرضه می شود.

همچنین در این تالار، مجتمع پتروشیمی خارک 31 هزار تن متانول عرضه خواهد کرد که 16 هزار تن آن با قیمت پایه 350 دلار در هر تن و 15 هزار تن با قیمت پایه 370 دلار در هر تن، روی تابلوی عرضه خواهد رفت.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در گروه محصولات آلومینیومی، در صورت تقاضا، 1500 تن شمش هزار پوندی 99.7 و یکهزار تن بیلت 6063-7 شرکت ایرالکو به همراه 500 تن شمش هزار پوندی 99.7 المهدی، عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از 113 هزار تن انواع فرآورده نفتی و پتروشیمی مجتمع های پتروشیمی اروند، تبریز، برزویه، بندرامام، بوعلی سینا، بیستون، پارس، تندگویان، خارک، خراسان، رازی، شازند، شیراز، فن آوران، کارون، کرمانشاه، مارون، پالایشگاه تبریز و شرکت های پالایش نفت بندرعباس، نفت پاسارگاد،نفت جی، آذربام عایق کار و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی، عرضه خواهد شد./س

برچسب ها: بورس ، بورس کالا ، عرضه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.