سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترغیب داوطلبان کنکور به مطالعه در اردوهای نوروزی

با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و رفت آمد اقوام به منزل ، ترغیب داوطلبان کنکور در اردوهای نوروزی به مطالعه بیشتر است.

مهدی دربان، کارشناس آموزش در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:  در این 5 ماه باقی مانده تا کنکور چند سالی که برخی موسسات و یا مدارس در ایام نوروز، اردوی نوروزی برگزار می کنند و سعی دارند که فضای مناسبی برای مطالعه برای داوطلبان کنکور مهیا کنند چنانچه هم اکنون فرصت ثبت نام اردوهای نوروزی در مدارس داغ داغ است.

وی افزود: تمام تلاش مسئولان در این است که وقت دانش آموز در این اردوهای نوروزی در اختیار خودش باشد تا طبق نیازهای درسی اش عمل کند.

دربان در خصوص مزایای این اردوهای نوروزی اظهار داشت: در ایام عید نوروز فضای خانه خواه ناخواه با دید و بازدید و برنامه های تلویزیونی و ارتباط های فامیلی همراه است بنابراین فضای مطالعه ای که در اردوی نوروزی مهیا می شود چه در محیط مدرسه و چه در فضاهای دیگر اغلب چون فضای درس و مطالعه و رقابت است داوطلبان را به درس خواندن ترغیب می کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که در ایام سال تحصیلی مدت مطالعه روزانه کمتر از نوروز است مشکلات ایجاد شده در برنامه یا سوالاتتان از مشاور نیز کمتر بوده و هر دو هفته یک بار برای ملاقات با مشاور کافی است اما در ایام نوروز چون دائماً در حال مطالعه هستند سوالات و مشکلاتتان نیز بیشتر می شود بنابراین با یک برنامه مطالعاتی درست در حضور مشاور یک دلگرمی برای داوطلب ایجاد می شود./ح
برچسب ها: کنکور ، مطالعه ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مهدیان
۱۸:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
ایام نوروز فرصتی مغتنم برای یک جهش 140 ساعته است. ما در مشهد هرساله شاهد برگزاری بسیار عالی این اردوها زیرنظر مربیان و مشاوران موسسه کتاب پردازان هستیم.