سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمحمدي در جمع خبرنگاران:

کساني که راي ندارند فضا را براي کساني که راي مي‌آورند، آزاد بگذارند

رئيس سازمان بازرسي کل کشور درباره توصيه‌هاي آيت‌الله مهدوي کني مبني بر اينکه کساني که راي نمي‌آورند وارد صحنه انتخابات نشوند، گفت: اين بسيار خوب است که اگر کساني که راي ندارند فضا را براي کساني که راي مي‌آورند، آزاد بگذارند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مصطفي پور‌محمدي امروز در حاشيه مراسم چهل آيت‌الله حاج آقا مجتبي تهراني در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آيا به يک نامزد واحد براي انتخابات رياست جمهوري مي‌رسيد، گفت: نامزد واحد تنها فرمول انتخاباتي نيست و آرايش انتخاباتي شرايط خود را دارد چرا که شايد حضور نامزدهاي بيشتر باعث شادابي بيشتر در جامعه شود و بايد منتظر بمانيم تا اينکه در زمان انتخابات چه اتفاقاتي رقم مي‌خورد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه آيا به ائتلاف 1+2 مي‌پيونديد، اظهار داشت: ما ساز و کار خود را در جامعه روحانيت مبارز داريم و جامعه به عنوان محور اصولگرايي سعي مي‌کند ساز و کار قوي، قابل طرح و معقول اجتماعي را مطرح کند و اميدواريم اصولگرايان ما را در ساز و کار همراهي کنند.

پورمحمدي درباره توصيه‌هاي آيت‌الله مهدوي کني مبني بر اينکه کساني که راي نمي‌آورند وارد صحنه انتخابات نشوند، افزود: اين بسيار خوب است که اگر کساني که راي ندارند فضا را براي کساني که راي مي‌آورند، آزاد بگذارند.

رئيس سازمان بازرسي تاکيد کرد: همه مي‌توانند در برابر توصيه‌هاي آيت‌الله مهدوي کني مخاطب باشند و نبايد مصداق‌تراشي کرد چرا که اظهارات ايشان يک توصيه عمومي است اما بايد جلو برويم تا فضا مهيا و نشاط سياسي فراهم شود و آن موقع کساني که ظرفيت بيشتري دارند خواهند ماند لذا کساني که از ظرفيت کمتري برخوردار هستند بايد نسبت به افراد با ظرفيت بالا مثبت عمل کنند.

وي درباره ائتلاف با 1+2 گفت: با اين ائتلاف صحبت‌هايي شده اما ما ساز و کار خود را داريم.

پور‌محمدي در پايان خاطر‌نشان کرد: هر زمان فضاي سياسي مهيا شود، کساني که آمادگي دارند وارد صحنه مي‌شوند لذا فضا بايد آماده شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: نامزد ، انتخابات ، توصیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.