سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود خوراکچی: داور قانونی سوت زد نه از روي ترس /نجاریان باید اطلاعاتش را دقیق کند

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: عدم حضور نجاریان در سالن امکان اظهار نظر را به وی نمی دهد مدیرعامل راه ساری باید اطلاعات خود را دقیق کند گل ما صحیح بود.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته نجاریان مدیرعامل باشگاه راه ساری صحبت هایی در مورد بازی میثاق و راه ساری با مطبوعات داشت این درحالیست که وی هنگام برگزاری بازی در سالن حضور نداشت و به همین دلیل گفته های وی صحیح نمی باشد.

وی افزود: عدم حضور نجاریان در سالن و همچنین قانونی که داور بازی به آن عمل کرد از عواملی است که باعث می شود نظر مدیرعامل باشگاه راه ساری را تکذیب کنم و با توجه به احترامی که برای نجاریان قائلم اما حق را به وی نمی دهم زیرا در جریان بازی نبودند و نمی توانند اینقدر دقیق در مورد مسائلی که به وجود آمد اظهارنظر کنند، نجاریان اعلام کرده بود که داور به دلیل ترس از میثاق گل آخر بازی را صحیح اعلام کرده اما باید بگویم داوری که در زمین به قضاوت می پردازد بدون ترس از هیچ کس در سالن حاضر می شود.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: مقابله میثاق و راه ساری به صورت حرفه ای و استاندارد انجام شد و حاشیه ای بوجود نیامد

اما پس از اینکه بازیکنانم در هنگام پایان بازی گل را به ثمر رساندند و داور بدون هیچ مشکلی این گل را صحیح اعلام کرد، کادر فنی و بازیکنان راه ساری اعتراض کردند و به سمت داور رفتند و من برای جلوگیری از درگیری میانجی گری کردم این درحالیست که نجاریان اعلام کرده که داور پس از مشاهده عصبانیت و عکس العمل های میثاق تهران گل را صحیح اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: قانونی که گل ما را صحیح اعلام کرد همان قانونی است که در نیم فصل اول با همین شرایط گل شهرداری ساوه را نیز پذیرفت در ضمن داور بلافاصله پس از اینکه توپ وارد دروازه شد گل را اعلام کرد به همین دلیل امکان نداشت که تحت تأثیر جو و یا ترس از بازیکنان این تصمیم را گرفته باشد.

خوراکچی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در فوتسال به صورت حرفه ای کار می کنند در برابر هواداران و به اشتباه انداختن آنها مسئولند نجاریان باید اطلاعات فوتسالی خود را دقیق کند و پس از آن با مطبوعات مصاحبه های حاشیه ای داشته باشد./آق
برچسب ها: خوراکچی ، سرمربی ، داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.