سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پیام مردم در 22 بهمن تأکید بر وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت بود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید بر وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری بود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، فتحی پور در گفتگو با خبرنگاران گفت: حضور همراه با بصیرت مردم پیام و هشدار به همه کسانی بود که سعی در ایجاد تفرقه دارند و ملت ایران با این راهپیمایی میلیونی نشان دادند که با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمامی صحنه های انقلاب که نیاز به حضور مردم باشد در صحنه هستند.

وی افزود: ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن بصیرت، موقعیت شناسی و رشد انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم کلیبر و هوراند، تأکید کرد نباید دراین موفقیت زمانی که دشمن مترصد فرصت و سوء استفاده از اختلافات با سخنان تفرقه آمیز و وحدت شکن بهانه بدست دشمن دهیم.

این نماینده اصوالگرای مجلس معیار، شاخص و فصل الخطاب همه دلسوزان نظام و انقلاب را رهنمودهای مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: ملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند و باید همه دست اندرکاران با وحدت کلمه حول محور ولایت در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشد.

وی، افزود: در سی و چهار سال گذشته انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است به جهت بهره گیری از رای و حمایت مردم از انقلاب مردمی خود در دنیا بی نظیر است.

نماینده مردم کلیبر و هوراند بااشاره به توطئه های استکبار جهانی در خصوص اختلال در اقتصاد ایران گفت: مردم ایران همواره پا به پای انقلاب پیش رفته و از بسیاری از گردنه های خطرناک که دشمن در جهت فشار به ایران اسلامی تدارک دیده بود با موفقیت عبور کرده اند.

وی، گفت: این بار دشمن با شکست در جبهه نظامی به جبهه جنگ اقتصادی روی آورده و سعی دارد با تحریمها و فشارهای مختلف بین المللی دولت و نظام در محدودیت قرار دارد. اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و اراده پولادین ملت ایران این فشارها نیز سکویی برای پیشرفت و ترقی و خودکفایی را رقم خواهند زد و پیشرفت و دستیابی به فن آوری های جدید در حوزه هوا فضا، نانو، سلول های بنیادی، ساخت داروهایی که در انحصار چند کشور اروپایی بود و دهها دستاورد دیگر نشان از اقتدار و سربلندی ملت ایران در فتح قله های پیشرفت و ترقی و رسیدن به خودکفایی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در قسمتی دیگر از سخنان خود فرمایشات به مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و مصرف تولیدات داخلی و تحریم کالاهای خارجی است که باید با راهکار مناسب فرهنگ استفاده از کالای ساخت داخل را به یک فرهنگ عمومی تبدیل نمائیم./س

 

برچسب ها: وحدت ، همدلی ، تبعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.