سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احسان خواجه امیری و غوغای احساسات در نخستین روز جشنواره+تصاوير

احسان خواجه امیری، چهارشنبه 25 بهمن در دو نوبت 18.30 و 21.30 ، با غوغایی از احساسات در نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران،  چهارشنبه 25 بهمن در نخستین روز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه "لیان" به سرپرستی محسن شریفیان ساعت 18.30 و سامان احتشامی ساعت 21 در تالار وحدت روی صحنه می رود.

همچنین "تویو کلاسیک" به سرپرستی میلاد عالمی و "رسیتال گیتار" به سرپرستی فرناز خیابانی ساعت 18.30 و گروه "نوفه" به سرپرستی کیاوش صاحب نسق ساعت 21 در سالن رودکی، به اجرا می پردازند.

گروه "کرثمین" به سرپرستی بهنام نجفی و تیکران سوکیازیان و گروه "آوازی سونات" به سرپرستی محسن بافنده ساعت 18.30 و سه نوازی توسط رضا عسگرزاده، حسام اینانلو و آزاده احمدی ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

گروه "ژوله" به سرپرستی نیما گروان اوریمی و گروه "نسیم" به سرپرستی نسیم احمدیان ساعت 19 در پژوهشکده فرهنگ و هنر روی صحنه می رود.

در بخش پاپ نیز احساس خواجه امیری، ساعت 18.30 و 21.30 در برج میلاد با هواداران خود دیدار می کند.
احسان خواجه امیری متولد 7 آبان 1363 از خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است. وی فرزند ایرج خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران و فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد است.
ایرج خواجه امیری از سرآمدان موسیقی اصیل و آواز بود که بر شکوفایی و پرورش احسان تاثیر بسزایی داشته است احسان از 6 سالگی با نوازندگی ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت.
او با اجرای ترانه جان بابا همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد و در سال 80 در سن 17 سالگی نخستین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام من و بابا منتشر کرد. احسان با اجرای ترانه هر چی آرزوی خوبه (غریبانه) در زمستان 83 در میان مردم شناخته شد. در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام (برای آخرین بار) را که ترانه هر چی آرزوی خوبه یکی از ترانه های آن بود در سال 84 به بازار عرضه کرد.
اودر سال 86 آلبوم (سلام آخر) را روانه بازار کرد من و بابا ،‌برای آخرین بار، سلام آخر، فصل تازه، یه خاطره از فردا و عاشقانه ها از جمله آلبوم های وی هستند.

همچنین ساعت 10.30 صبح نیز موسیقی مذهبی آروو پرستو هنری گورتسگی اثر سایمون براتون و باغ صدا اثر پیرایوبورژو در خانه هنرمندان مورد بررسی قرار می گیرد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
shaghayegh
۱۴:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
tanx a lot