سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

‌آماده‌سازی 5 هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 5 هزار و 42 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی استان کرمان آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، رضا محمدی‌ در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: 5 هزار و 42 کلاس درس در قالب 407 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی استان کرمان آماده‌سازی وعلاوه بر مدارس، زمینه اسکان افراد در خوابگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در صورت نیاز فراهم می‌شود.

خادمی‌پور‌ نماینده مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان در این جلسه اظهار داشت: 134 پایگاه جاده‌ای و شهری اورژانس در سطح استان وجود دارد که در ایام تعطیلات نوروز نیروهای متخصص نیز به صورت کشیک حضور دارند.

وی تصریح کرد: تیم‌های جاده‌ای اورژانس از 26 اسفند ماه تا 17 فروردین ماه در جاده‌ها مستقر هستند و در این ایام از 25 درصد نیروهای مراکز خصوصی استفاده می‌کنیم.

‌مسعود غفوریان‌ رئیس پلیس راهور استان کرمان در این جلسه گفت: برای پذیرش و ارائه خدمات اقامتی به مسافران در ایام نوروز باید برآورد وضعیت در استان صورت بگیرد تا آمادگی لازم برای مواجه شدن با حوادث را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: موضوعات بهداشتی باید مورد توجه جدی واقع شود و اگر ابهامی در این زمینه وجود دارد، رفع شود.

غفوریان پیشنهاد داد تا سامانه اطلاع‌رسانی حاوی اطلاعات گردشگری، مراکز اقامتی و سایر ظرفیت‌های استان ایجاد شده و با درج در مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما به مردم معرفی شود./س

برچسب ها: آماده سازی ، نوروز ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.