سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تجلیل از تیم قهرمان فوتبال ساحلی آسیا

خرمی: جزیره قشم یکی از قطبهای ورزش های ساحلی کشور می شود

طی مراسمی از مسئولین، کادر و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که برای اولین بار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده اند، تقدیر شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مراسم تجلیل از بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال ساحالی روز گذشته برگزار شد که از ملی پوشان فوتبال ساحلی به همراه کادر فنی ومسئولین کمیته فوتبال ساحلی تقدیر شد.

گفتنی است، این مراسم با حضور خرمی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم، یگانه سرپرست ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این منطقه برگزار شد.

در این مراسم شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، کادر و بازیکنان تیم ملی بهمراه خانواده هایشان حضور داشتند که از آنها با اهدا تقدیرنامه و پاداش نقدی تقدیر بعمل آمد.

مهندس خرمی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم، ضمن تبریک به مسئولین فدراسیون فوتبال، کادر و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر قهرمانی در مسابقات آسیایی گفت: پس از مذاکراتی که با دبیرکل فدراسیون فوتبال به منظور تعامل بیشتر بین منطقه آزاد قشم و فدراسیون برای میزبانی اردوها و مسابقات بین المللی در رشته های مختلف انجام شد و همچنین  با پیگیریهای رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون قرار شد تا اولین اردوی تیم ملی پس از قهرمانی در آسیا به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شود.

وی افزود: ورزش در کشور جایگاه ویژه ای دارد و ما قصد داریم تا جزیره قشم نیز در این بخش فعال تر عمل کند. خوشبختانه حیدری پور - مدیرعامل منطقه آزاد قشم حمایت و مساعدت ویژه ای در این زمینه دارند و خوشحال هستیم که امروز میزبان تیمی هستیم که با غیرت و جوانمردانگی توانسته نام کشورمان را نه تنها در آسیا بلکه در جهان مطرح کند و این موضوع کاملا مشخص است که مجموعه فوتبال ساحلی کشورمان با همت و غیرت باعث افتخار  آفرینی در سطح آسیا شده اند. پس از 32 سال فعالیت در امور اجرایی از سختی ها و اهمیت  آن در رسیدن به اهداف مطلع هستم و قطعاً موفقیت تیم ملی ساحلی با حمایت مدیراجرایی قوی در این بخش تحقق یافته است.

خرمی گفت: رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی و سرمربی  تیم ملی پس از حضور در کمپ فوتبال ساحلی جزیره قشم شرایط این جزیره را برای میزبانی اردوها و مسابقات بین المللی مناسب ارزیابی کردند و امیدوار هستیم بتوانیم با حمایت مدیرعامل منطقه آزاد قشم نسبت به توسعه هرچه بیشترو رفع نواقص ورزشگاه ساحلی این منطقه اقدام کنیم تا شرایطی فراهم شود وجزیره قشم بعنوان یکی از قطبهای ورزشهای ساحلی به ورزش کشور خدمت کند./زر
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، تجلیل ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.