سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفي کارخانه: جبران باخت بالاترين انگيزه است

تيم واليبال متين ورامين فردا در ورزشگاه شهيد گل عباسي اين شهر ميزبان تيم کاله آمل است.

مصطفي کارخانه سرمربي تيم واليبال متين ورامين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامي بازيهاي ليگ امسال سخت و سنگين است ما به هيچ عنوان در ليگ امسال بازي راحت نداشتيم، اين ديدار هم از اين قاعده مستثني نيست.

وي گفت: حضور ما در جمع تيمهاي راه يافته به پلي اف قطعي شده است و شايد برخي ها بر اين باور باشند که شاگردانم انگيزه خوبي براي کافي به منظور شکست آملي‌ها ندارند در صورتي که اين طور نيست.

وي تصريح کرد: با توجه به اين که در نيم فصل نخست ليگ برتر ما در بازي مقابل تيم کاله که در آمل برگزار شد نتيجه را به حريف واگذار کرديم در اين هفته از انگيزه کافي به منظور جبران شکست قبلي برخوردار هستيم.

سرمربي تيم واليبال متين ورامين در ادامه گفت: تيم کاله در ترکيب خود از حضور اکثر ملي‌پوشان فيکس و مطرح بهره‌مند است بازي با آن ها و شکست اين تيم کار بسيار سختي است. ما معتقديم که براي برد و رسيدن به اهداف متعالي بايد هدف گذاري کرده و براساس آن تلاش کنيم.

وي خاطر نشان کرد: متاسفانه سطح بالاي ليگ امسال باعث شد تا برخي مهره‌هاي تيم مصدوم شدند به طوري که پاسور اسپانيايي تيم ما به دليل مصدوميت از ناحيه دست حدود شش هفته در کنار تيم نبود و هفته گذشته با دست آسيب ديده ما را همراهي کرد.

وي در خصوص تغيير نحوه برگزاري مسابقات پلي آف و نظرخواهي  فدراسيوني‌ها از مربيان تيم‌هاي باشگاهي اظهار داشت: به طور کلي ما تابع نظرات فدراسيون هستيم اما اين تغييرات بايد در جلسه ارائه و طبق اکثريت آرا تصميم گيري شود./آق
برچسب ها: کارخانه ، والیبال ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.