سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تیم پرسپولیس؛

امير با ميل خود موهايش را نزد / رويانيان جايگاهش را با دايي يکي نمي‌داند!

اينکه پرسپوليس قدرتمند وارد ليگ شد بر هيچکس پوشيده نيست، البته اين قدرت در جهت جذب ستاره‌هاي ميلياردي به معرض نمايش اهالي فوتبال در آمد و سرخ‌ها نتوانستند به اندازه‌اي که پول خرج کردند، نتيجه بگيرند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ چند صباحي است که مشکل بي‌پولي به باشگاه پرسپوليس هم رخنه کرده و بازيکنان اين تيم رفته رفته صبرشان به سرآمده است، اما رويانيان همچنان دم برنمي‌زند و به دنبال راهکارهايي براي رفع مشکل بي‌پولي تيمش مي‌گردد.

يکي از اميدهاي مدير عامل پرسپوليس براي تزريق پول به تيمش دريافت غرامت از دنيزلي است. اين پول که به خاطر فسخ قرار داد با سرخ‌ها مي‌بايست به باشگاه پرسپوليس پرداخت شود، هنوز به دست سرخ‌ها نرسيده و رويانيان اميدوار است ظرف چند روز آينده اين مبلغ به حساب تيمش واريز شود و او بتواند هزينه بازيکنان ميلياردي تيمش را بپردازد.



آنطور که شنيده مي‌شود ظرف چند روز آينده نماينده باشگاه پرسپوليس راهي ترکيه مي‌شود تا طبق قول و قرارهاي گذشته مبلغ مورد نظر را از دنيزلي دريافت کند و بازيکنان سرخ را از اين بابت خوشحال کند.

**امير با ميل خود موهايش را نزد

تغيير چهره ناگهاني دروازبان جوان سرخ‌ها در تمرين گذشته اين تيم به يکي از سوژ‌ه‌هاي کادر فني و بازيکنان تبديل شده بود و هرکدام از آنها نظر خاصي به روي اين تغيير و تحولات داشتند.

براساس اين گزارش، امير‌عابد‌زاده در اقدامي ناگهاني و در مقابل دوربين عکاسان روزنامه وابسته به باشگاه موهاي خود را به قيچي آرايشگران سپرد تا بازيکنان و هواداران سرخ به زحمت بتوانند وی را بشناسند و بعد از شناختن هم حسابي سربه سر اين بازيکن جوان بگذارند.

در حين تمرين گذشته بسياري از هم تيمي‌هاي عابد‌زاده، علت کوتاه کردن مو‌هايش را جويا شدند و البته بسياري از آنها به جواب قانع کننده نرسيدند. اما پسر دروازه بان اسطوره‌اي پرسپوليس به دوستان نزديکش علت تغيير و تحول ناگهاني‌اش را گفته است. او در صحبتهاي خصوصي به دوستانش گفته که کوتاه کردن موهايش با ميل شخصي نبوده و در واقع موضوعي بوده که از باشگاه و توسط کادر‌فني به او ابلاغ شده است.



امير عابدزاده هم که نمي‌خواهد به خاطر مسائل حاشيه‌اي فوتبال خود را به خطر بيندازد خيلي زود اين موضوع را پذيرفته و در مقابل دوربين عکاسان موهاي خود را کوتاه کرده است.

ناگفته نماند که اين حرکت خوب وي از نگاه کادر‌فني و مسئولان باشگاه دور نمانده و آنها در نظر دارند به زودي از بازيکن جوان تيمشان تقدير و تشکر کنند.

**رويانيان جايگاهش را با دايي يکي نمي‌داند!

اتفاقاتي که درجريان گلريزان اهالي فوتبال در يکي از زورخانه‌ها رخ داد چند روزي است که به سوژه اول روزنامه‌هاي ورزشي و اهالي فوتبال تبديل شده است.

اين گزارش حاکي است، برخلاف نظر اکثر فوتبالي‌ها، محمد رويانيان در مقابل صحبت‌هاي دايي هيچ عکس العملي از خود نشان نداده و حتي در پاسخ به سوال خبرنگاران به نرمي از دايي ياد کرده است. اين موضوع با اعتراض دوستان و همکاران رويانيان روبه رو شد و آنها به شدت مدير عامل پرسپوليس را زير سوال بردند که چرا پاسخي به اظهارات تند و تيز دايي نمي‌دهد.



آنها براين باورند که سکوت رويانيان باعث مي‌شود که اذهان عمومي تصور کنند دايي حرف حق را مي‌زند و‌يا اينکه مدير عامل پرسپوليس مي‌ترسد که پاسخ آقاي گل فوتبال دنيا را بدهد. اما رويانيان در اين خصوص نظر ديگري دارد و معتقد است که پاسخ دادن به اظهارات علي دايي مي‌تواند از چند جهت به ضرر او و پرسپوليس باشد. مدير‌عامل پرسپوليس بر‌اين باور است که او به عنوان نفر اول باشگاهي بزرگ نبايد در مقام پاسخگويي به يک مربي ليگ برتري حاضر شود و اگر کسي بخواهد جواب او را بدهد، سرمربي تيم است. رويانيان اعتقاد دارد سمت دايي سرمربيگري تيم راه‌آهن است و در شأن يک مدير عامل نيست که به اظهارات يک مربي پاسخ بدهد. ضمن اينکه او معتقد است جر و بحث با دايي در اين روزها، تنها تمرکز پرسپوليس را برهم مي‌زند و هيچ منفعتي براي او ندارد.

**مدرک پرسپوليسي ها عليه استقلال

برخي اتفاقات طي چند هفته اخیر در فوتبال کشورمان سرو صداي زيادي را برپا کرده و جالب اينجاست که هر تيمي گناه را برگردن تيم ديگري مي‌اندازد تا خودش را از جريانات کنار بکشد.

در اين گزارش آمده است، مشکلات داوري در طول چند هفته اخير از نظرباشگاه پرسپوليس جهت دار بوده و در واقع سرخ‌ها بر اين باورند که دست‌هاي پشت پرده قصد دارد اتفاقاتي را در نتايج فوتبال رقم بزند که اين موضوع اصلاً خوب و خوشايند نيست.

برخي از نزديکان باشگاه پرسپوليس براين باورند که اشتباهات چند هفته اخير داوري به نفع رقيب آنها بوده و فدراسيون به نوعي بايد در مقابل اين موارد مشکوک از خودش عکس‌العمل نشان بدهد. آنطور که شنيده مي‌شود فدراسيون به پرسپوليسي‌ها اعلام کرده که براي اثبات ادعايشان مدارکي را ارائه کنند و مديرعامل پرسپوليس هم گروهي را مأمور کرده که ظرف چند روز آينده با استفاده از فيلم بازي‌ها و مدارک ديگر، پرونده تکميل شده‌اي را به دست فدراسيون برسانند.



مديرعامل سرخ‌ها بر اين باور است که با اين کار قصد دارد حقانيت تيم خود را به اثبات برساند و کاري به استقلال ندارد، موضوعي که چندان قابل باور نيست!

**تذکرجدي گل محمدي به معدنچي

پس از اينکه يحيي گل محمدي از سوي کميته فني به عنوان سرمربي در پرسپوليس مشغول به کار شد، اقدام به حذف چند بازيکن از فهرست تيمش کرد. مهرزاد معدنچي يکي از اين بازيکنان بود که البته پس از چند روز با پا‌در مياني عده‌اي مجدداً به تيم بازگشت.



براساس اين گزارش، بازگشت معدنچي به تيم در آن برهه از زمان با شرايط خاصي همراه بود که البته با موافقت اين بازيکن با تجربه و چپ پا مواجه شد. طبق قول و قرار‌هاي معدنچي با کادر‌فني قرار بر اين شد که اين بازيکن تحت هيچ شرايطي انتظار بازي کردن نداشه باشد و تنها تلاش کند که با تمرينات مستمر و انگيزه بالا، چشم کادر‌فني را به خودش معطوف کند، اما با گذشت چند هفته مهرزاد معدنچي تمام قول‌هايش را فراموش کرده و در مصاحبه‌هاي مختلف با رسانه‌ها از انتظارش براي بازي کردن گفته است. اين موضوع از نگاه يحيي گل محمدي دور نمانده و سرمربي سرخ‌ها با فراخواندن معدنچي اولتيماتوم نهايي را به اين بازيکن داد. يحيي از معدنچي خواست که حرف‌هايش در نيم فصل را فراموش نکند و کاري نکند که مجبور شود برخلاف ميل باطني‌اش عمل کند و نام اين بازيکن چپ پا را از ليست تيمش خارج کند.

** نظر پيشکسوتان عليه تصميمات جديد!

خيلي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس از شرايط حاکم بر باشگاه و سياست‌هاي حاکم بر تيم محبوبشان احساس نارضايتي مي‌کنند و معتقدند که محمد رويانيان در بسياري از موارد عجولانه و بدون تفکر عمل مي‌کند.

در اين گزارش آمده است، طبق تصميم جديد قرار بر اين شده است که پرسپوليس مدل 93-92 توسط يحيي گل محمدي بسته شود واين مربي از همين حالا مي‌تواند ليست نفرات مورد نظر و بازيکنان مازادش براي ليگ آينده را در اختيار مسئولان باشگاه قرار دهد. اما اين موضوع اصلاً به مذاق پيشکسوتان پرسپوليس خوش نيامده است و آنها بر اين باورند که رويانيان کاملاً بدون مشورت و عجولانه تصميم مي‌گيرد.



اين دسته از پيشکسوتان باشگاه معتقدند که اين تصميم دقيقاً همان اشتباهي است که در زمان مربيگري دنيزلي توسط رويانيان رخ داد آن زمان هم قبل از پايان فصل و حتي قبل از روشن شدن وضعيت حضور دنيزلي روي نيمکت پرسپوليس، رويانيان اقدام به جذب مهره‌هاي مدنظر اين مربي ترک تبار کرد و نتيجه‌اش هم حضور پر از ضعف پرسپوليس در ليگ برتر جاري بوده است.

پيشکسوتان بر اين باورند که براي گرفتن تصميمات بزرگ و اينچنيني بايد از نظر آنها استفاده بيشتري بشود تا در آينده پرسپوليس را در جايگاهي بهتر ببينيم.

**ناراحتي هواداران از رويانيان

در اينکه محمد رويانيان شخصيت شوخ طبعي دارد هيچ شک و شبهه اي وجود ندارد، اما گاهي اين خصيصه اخلاقي کار دست اين مديرعامل خنده رو مي‌دهد.

رويانيان در حاشيه گلريزان ورزش‌ها در زورخانه با لنگي خواندن پرسپوليسي ها تعجب حاضرين را برانگيخت. اين موضوع به همين جا ختم نشد و فرداي گلريزان به تيتر اول اکثر روزنامه‌هاي ورزش تبديل شد وخيلي زود اين اظهار نظر عجيب به گوش هواداران سرخ رسيد. هواداران پرسپوليس که انتظار نداشتند مديرعامل تيمشان با لحني توهين آميز در خصوص آنها و تيم مورد علاقه‌شان صحبت کند، در حاشيه تمرين تيمشان با يکديگر جلسه گذاشته و در اين خصوص به بحث و گفتگو نشستند.



آنها از اين موضوع به شدت ناراحت و گله مند بودند و اعتقاد داشتند اگر قرار باشد وضع به همين منوال پيش برود، آنها مجبورند که خودشان دست به کار شوند و در استاديوم‌ها شعارهايي که باب ميل مسئولان باشگاه نيست را سر بدهند.

**اظهارات قديمي‌هاي پرسپوليس در خصوص باقري!

با اينکه کريم باقري پيش از خداحافظي‌اش از مستطيل سبز بارها اعلام کرده بود که قصد دارد از فوتبال برود وبه زندگي شخصي‌اش برسد، اما طي چند ماه اخير او بارها با پيشنهادات مختلف مواجه شده و هربار هم بدون سرو صدا آمده و بدون سرو صدا رفته است.

براساس اين گزارش، بازگشت کوتاه مدت باقري به عنوان مربي به پرسپوليس و جدا شدن ناگهاني‌اش باعث شد تا تني چند از بازيکنان قديمي پرسپوليس عليه اين همبازي سابق جبهه بگيرند.



اين بازيکنان معتقدند که کريم باقري خودش هم نمي‌داند قصد چه کاري رادارد چرا که اگر قرار است از فوتبال برود اصلاً چرا به پيشنهادات دريافتي‌اش پاسخ منفي نمي‌دهد و اگر هم مي‌خواهد همچنان در فوتبال فعاليت کند چرا پس از چند جلسه به طرز عجيب و غريبي خودش را کنار مي‌کشد؟ آنها همچنين براين باورند که اين اولين باري نيست که باقري براي پرسپوليس ناز مي‌کند و زمان استيلي و دنيزلي هم اين موضوع تکرار شده است. قديمي‌هاي پرسپوليسي معتقدند که باقري تمام موفقيتش را مديون پيراهن سرخ و هوادارانش است و حالا با اين کارش به نوعي به آنها بي‌احترامي مي‌کند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.