سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نیشابور به جمع شهرهای دارای فرودگاه پیوست

رئیس مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موافقت خود را با فعالیت تمامی هواپیماهای یک موتوره و ادوات پرنده فوق سبک در فرودگاه این مجتمع اعلام کرد.

بهروز نشاط‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: این نوع هواپیماها قابلیت پرواز تا فواصل دور دست را دارا هستند و تا مسافت‌های هزار کیلومتر را با یک بار سوخت‌گیری بنزین سوپر می‌توانند به انجام برسانند.
وی ادامه داد: در حال حاضر از این نوع فرودگاه‌ها در کشور چهار نمونه وجود دارد که این برای نیشابور جای بسی افتخار است.
رئیس مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی یادآور شد: این مجتمع وابسته به وزارت آموزش و پرورش در سال 71 با مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت متقابلی را برای ارتقای سطح فرهنگ هوانوردی در سطح شهرستان آغاز کرد.
نشاط‌پور خاطرنشان کرد: بعد از صادر شدن مجوز فعالیت هواپیماهای گلایدر، به‌لحاظ منحصر به فرد بودن منطقه باغرود و چشم‌اندازهای زیبای کوهستانی منطقه، اقداماتی در این سال‌ها از طرف مجتمع و سازمان هواپیمایی کشوری برای پیشبرد اهداف پروازی صورت پذیرفت.
وی با بیان اینکه بخش هوانوردی مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور برای ادامه کار خود نیاز به توجه مسئولان دارد، تصریح کرد: ناظران سازمان هواپیمایی کشوری ادامه فعالیت این بخش را منوط به تسطیح، تعریض و بهسازی آسفالت باند پرواز، فراهم کردن امکانات رفاهی برای مراجعان و ایجاد حصار و فنس‌کشی در اطرف فرودگاه عنوان کرده‌اند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نیشابوری
۲۱:۲۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
با سلام فرودگاه نیشابور طرحی که سالیانه متمادی خواسته اول مردم نیشابور بوده و هست در سفر ریاست جمهوری پروپوزال آن ارائه شد و دستور ساخت آن نیز ادر شد با مخالفت شخص استاندار خراسان رضوی آقای رشیدیان که تا دو ماه دیگر شامل قانون بازنشستگی می شدند به دلایل واهی متوقف شد!و در آخرین روزهای مقام سیاسی خود بی هیچ دلیل کارشناسانه ای این طرح را رد کردند!!!به امید ساخت هر چه زودتر این فرودگاه در نیشابور...