سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6هزار میلیارد تومان تسهیلات بخش تولید صندوق توسعه در اختیار بانک ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اختصاص 15 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی به صنایع کوچک گفت:6هزار میلیارد تومان از این مبلغ در اختیار بانک های عامل قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، روح الله عباسپور در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه شهرک های صنعتی استان تهران اظهار داشت:تاکنون مجلس در خصوص حمایت از صنعتگران گام های مفید و موثری برداشته است.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی با دشمن بسر می بریم و دشمنان تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته اند تا مانع از رشد و توسعه ایران شوندادامه داد: تولیدکنندگان می توانند در برابر تحریم ها و فشارهای دشمن ایستادگی کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معدن مجلس تصریح کرد: تولیدکنندگان در خط مقدم درگیری با دشمن و سرداران جبهه  جنگ اقتصادی هستند.

عباسپور اظهار کرد: اکنون بیشترین مشکلات متوجه تولیدکنندگان است اما مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به مشکلات آنان بی تفاوت نیست و تاکنون جلسه های متعددی برای رفع مشکلات با صنعتگران برگزار کرده است.

سخنگوی کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس مصوب کرد تا  150هزار میلیارد تومان بودجه  از منابع صندوق توسعه ملی  به بخش تولید و صنایع کوچک اختصاص یابد، که تاکنون اعتبار  6 هزار میلیارد تومان  در اختیار بانک ها قرار گرفته و نخستین گشایش آن در بانک سپه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:همچنین مجلس شورای اسلامی 11ماده از طرح حمایت حداکثری تولید ملی را تصویب کرده و بررسی بقیه مواد آن را در دستور کار قرار داده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.