سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاشوري:

دواتگری رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد حمل و نقل کشور شد

عضو كميسيون اقتصادي مجلس از انتخاب رئيس و اعضاي هيئت رئيسه كميته تحقيق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور خبر داد.

ناصر عاشوري قلعه‌رودخاني نماينده مردم فومن و شفت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريحلسه عصر امروز(سه‌شنبه) كميسيون اقتصادي مجلس گفت: در اين جلسه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز جهت تامين نظر شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: همچنين در اين نشست رئيس و اعضاي هيئت رئيسه كميته تحقيق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انتخاب شدند كه بر اساس آن مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم به عنوان رئیس اين کمیته انتخاب شد.

بر اساس این گزارش ۱۵ نفر از نمیاندگان مجلس شورای اسلامی در این کارگروه عضو هستند که ۱۱ نفر از آنها عضو کمیسیون اقتصادی و ۴ نفر از سایر کمیسیون‌ها هستند.


گفتني است سیدمحمدحسین میرمحمدی، ایرج ندیمی، رجبی، سید ناصر موسوی لارگانی، رحیم زارع، عطاالله حکیمی، سید جلال یحیی زاده فیروزآبادی، محمد حسن نژاد، غلامحسین شیری علی آبادی، روح‌الله بیگی ئیلانلو و امید کریمیان از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هستند که با اکثریت آرای اعضای این کمیسیون به عضویت هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انتخاب شدند.

همچنين نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر و سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار، جوین وجغتای در مجلس شورای اسلامی، ۴ نفر از اعضای کمیسیون‌های فرعی در زمینه طرح تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هستند.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.