سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد: با وجود مشکلات مالي، ليگ بانوان را برگزار مي‌کنيم

رئيس انجمن سپک تاکرا از حضور 15 تيم در مسابقات ليگ بانوان خبر داد و اظهار داشت: برگزاري مسابقات ليگ بسيار پرهزينه است.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات ليگ کشوري بانوان سومين دوره برگزاري را تجربه مي کند. دوره‌هاي گذشته در ميزباني استان اراک و تهران برگزار شده است. استان تهران در اين دوره ميزباني مسابقات را برعهده دارد.

رئيس انجمن سپک تاکرا ادامه داد: انجمن سپک تاکرا در سه بخش برتر ليگ يک و دوم فعاليت مي کند اين انجمن داراي 6 تيم در بخش برتر و 2 تيم در ليگ يک و 2 تيم در ليگ دوم دارد. برترين و حرفه اي ترين ورزشکاران سپک تاکرا در ليگ برتر فعاليت مي کنند ورزشکاران متوسط در ليگ يک و سپک تاکرا کاران ضعيف در ليگ دوم فعاليت مي کنند.

آزاد تصريح کرد: سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن مسابقات دهه فجر با حضور 14 تيم تهراني در استان تهران سالن ياس برگزار کرديم در اين مسابقات 6 تيم در بخش بانوان و 8 تيم از بخش آقايان به مصاف حريفان خود رفتند و در پايان تيم شمال غرب قهرمان اين دوره از مسابقات شده است.

رئيس انجمن سپک تاکرا افزود: شرايط مالي و اقتصادي انجمن سپک تاکرا بسيار بحراني است معضلات مالي بزرگ ترين مشکل انجمن است با اين حال تمام تلاشمان را به کار گرفتيم و ليگ بانوان را برگزار مي کنيم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.