سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

فعالیت 280 تعاونی فرش دستبافت و 21 اتحادیه در استان های مختلف كشور

مدیرعامل و عضو هیات مدیره فرش دستبافت روستایی كشور280 تعاونی فرش دستبافت و 21 اتحادیه در استان های مختلف كشور در این حوزه فعالیت می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، بهاروند در آیین افتتاح جشنواره فرش دستباف در تبریزادامه داد: علاوه بر این تشكیلات، 9 مركز نیز در خارج از كشور فعالیت های حوزه فرش را مدیریت و سازماندهی می كنند.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره فرش دستبافت روستایی كشور گفت: حمایت از هنر صنعت فرش می تواند عامل مهمی در ارز آوری برای كشور و اجرای اقتصاد مقاومتی بشمار آید.

وی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در سال حمایت ملی، كار و سرمایه ایرانی، افزود: برگزاری نمایشگاه هایی در حوزه فرش دستبافت تاثیر مثبتی بر روند تولید و ارایه آن در بازارهای داخلی و خارجی خواهد داشت.

وی با تاكید بر این كه به دنبال كسب تسهیلات مالی برای حل مشكلات حوزه فرش دستباف كشور هستیم، اظهار كرد: دور زدن تحریم های غرب و تبیین فرهنگ استفاده از فرش دستبافت از دیگر برنامه های اولویت دار مسوولان این حوزه است.

نهاوندی گفت: در این برهه تاریخی كه با تحریم های شدید غرب مواجه هستیم، باید به صوت گسترده ظرفیت ها و توانمندی های داخل كشور تبیین و مورد استفاده قرار گیرد.

بهاروند با بیان اینكه آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت برپایی نمایشگاه دایمی فرش دستبافت در كشور تعریف شده است، یادآوری كرد: در نظر داریم در دیگر استان های كشور نیز نمایشگاه فرش دایر كنیم/س

 

برچسب ها: فعالیت ، فرش ، دستبافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.