سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

کشف 400 تن مواد مخدر در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشور گفت : از ابتدای امسال تا کنون 400 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس سردار علی مویدی   درنشست مشترک حوزه مقابله ستاد مبارزه با موادمخدر و استانهای واقع در مسیر جنوبی در بندرعباس افزود : کشفیات مواد مخدر 3 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی گفت : هرمزگان با کشف 60 تن موادمخدر در بین استانهای کشور رکوردار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه بیشترین آسیب ورود موادمخدر به کشور از افغانستان و پاکستان است ، گفت: قرار است نشست سه‌جانبه بین کشورهای افغانستان، ایران و پاکستان و نمایندگان سازمان ملل در راستای مبارزه با موادمخدر در هرمزگان برگزار شود.

سردار مویدی افزود : بستن مرزهای زمینی کشور برای مقابله با موادمخدر موجب شده است تا مسیر ترانزیت به سمت در یا و آبهای آزاد انتقال یابد.

وی گفت : جمهوری اسلامی ایران به علت داشتن مرز آبی طولانی در معرض آسیب است که باید در این زمینه بیشتر توجه شود.

هدف قاچاقچیان فقط کشور ایران نیست، و بسیاری از محموله‌های ترانزیتی موادمخدر به مقصد اروپا و حوزه خلیج فارس از این منطقه عبور می‌کند.

سردار علی مویدی افزود : تقویت تجهیزات و اقدامات موثر و نوین کنترلی توانسته است تاحدودی مسیرهای عبور قاچاقچیان را ناامن کند اما این اقدامات کافی نیست.

وی گفت : در مبارزه با این مواد افیونی باید از تمام ظرفیت‌های استانی، کشوری و بین‌المللی استفاده شود تا خطرهای موادمخدر برطرف شود./س

برچسب ها: مواد ، مخدر ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.