سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظهر امروز

لاریجانی با رئیس مجلس پاکستان ديدار كرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از میزبانی پاکستان از اجلاس مجمع مجالس کشورهای عضو اکو گفت: در پی سفر هیأت پارلمانی پاکستان به ایران روابط دو جانبه به شکل محسوسی گسترش یافت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي که به منظور شرکت در اجلاس مجمع مجالس کشورهای عضو اکو به پاکستان سفر کرده است ظهر امروز(سه‌شنبه) با "فهمیده میرزا" رئیس مجلس نمایندگان پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تقدیر از میزبانی پاکستان از اجلاس مجمع مجالس کشورهای عضو اکو، گفت: در پی سفر هیئت پارلمانی پاکستان به ایران روابط دو جانبه به شکل محسوسی گسترش یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری مذاکرات رئیس مجلس پاکستان در ایران پیرامون همکاری‌های کشاورزی افزود: در این رابطه با وزیر کشاورزی گفت و گو شد و امیدواریم پیشنهادات شما عملیاتی شود.

"فهمیده میرزا" نیز در این دیدار با تقدیر از حضور هیئت ایرانی در اجلاس اسلام آباد در رابطه با همکاری ایران و پاکستان در زمینه انرژی گفت: درباره خط لوله صلح موضوع را از مراجع دولتی دنبال می‌کنیم تا هر چه زودتر عملیاتی شود.

وی در رابطه با مسائل اخیر سیاسی ایران از لاریجانی سؤال کرد و رئیس مجلس در این باره تصریح کرد: در ایران چون رهبری حضور دارند مشکل خاصی به وجود نمی آید و نهادها تحت نظر ایشان هستند و فکر می‌کنم چون ایران به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شود برخی مسائل پیش می آید.

رئیس مجلس پاکستان به نزدیکی مواضع تهران و اسلام‌آباد در خصوص سوریه اشاره کرد و حمله اخیر صهیونیست‌ها به سوریه را محکوم کرد.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.