سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس خبری تيم هاي پرسپولیس تهران - گهر درود

گل محمدی: اگر دیدار با گهر عقب نمی‌افتاد به نفع ما بود/ مایلی کهن: 3 امتیاز مقابل پرسپولیس خیلی مهم است

کنفرانس مطبوعاتي تيم هال فوتبال پرسپوليس - گهر امروز 24 بهمن برگزار شد و در آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: اگر دیدار پرسپولیس و گهر درود در زمان قبلی برگزار می‌شد به‌طور حتم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم چون شرایط تیم ما خیلی مناسب‌تر بود. وقفه‌های بوجود آمده در رقابت‌های لیگ آمادگی بازیکنان ما را کم تر کرده است.

وی ادامه داد: به هر حال در دیدار با گهر درود به دنبال پیروزی هستیم با کسب 3 امتیاز مقابل آنها شرایط‌‌ مان را در جدول ارتقا می‌دهیم.

گل محمدی تصریح کرد: مایلی کهن یکی از بهترین مربیان لیگ‌ محسوب می‌شود که با تجربه فراوان، بازی‌های خوبی را از تیم‌ وي شاهد هستیم و بازی سختی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد غايبان این تیم گفت: در بازی گهر درود مهدوی کیا و کریمی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت، محرومی نیز در این دیدار نداریم.

گل محمدی در مورد نشست دیروز در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نقطه نظرات خوبی را در جلسه روز گذشته داشتیم به جمع بندی خوبی دست یافتیم که بازیکنان در بازی‌ های آینده با انگیزه بالاتر کار خود را ادامه دهند و با ارزیابی عملکردشان، سال آینده لیست مورد نظر فصل آينده را در اختیار باشگاه بگذارم.

وی ادامه داد: رویانیان نیز از کادر فنی و بازیکنان انتظار داشت که با بدست آوردن قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کنیم.

**مایلی کهن: 3 امتیاز مقابل پرسپولیس خیلی مهم است

محمد مایلی کهن، سرمربی تیم فوتبال گهر درود در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس به خبرنگاران گفت: در بازی با پرسپولیس به 3 امتیاز نیاز داریم چون با کسب 3 امتیاز برای بقا در لیگ برتر امیدوار می شویم از این رو بیشتر از پرسپولیس به 3 امتیاز بازی احتیاج داریم.

مایلی کهن در مورد غایبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سوشا به دلیل مصدومیت 3 هفته و خرسندی نیا به دلیل 3 اخطاره بودن در بازی پرسپولیس حضور ندارند.


وی ادامه داد: بدون حاشیه و جنجال کار خود را برای بقا در لیگ برتر ادامه می دهیم و سعی داریم مردانه کار خود را دنبال کنیم.

مایلی کهن در مورد داوری تصریح کرد: در فوتبال ایران افرادی هستند که به مسایل داوری اعتراض دارند ولی با آنها برخورد قانونی نمی شود. تیم گهر درود رویه خود را بدون اعتراض و حاشیه سازی ادامه می دهد. با این که ما از قضاوت داوران ضرر کردیم ولی اعتراض به قضاوت ها نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال گهر درود در مورد تماشاگران درودی گفت: عزیزان و تماشاگران شهر درود با رفتار مناسب خود در ورزشگاه درود فرهنگ غنی را به نمایش گذاشتند. این رفتار ایده آل در ورزشگاه درود را با میلیاردها پول نمی تواند خرید. با رفتار خوب تماشاگران، شهر درود به مهد فرهنگ ورزش ایران تبدیل شد./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.