سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بهره مندی45 هزار مازندرانی از بیمه روستایی

مسئول بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران گفت: 45 هزار خانوار روستایی مازندران زیر پوشش صندوق بیمه روستایی هستند.

بشیری در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران گفت: 45 هزار خانوار روستایی در مازندران زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند که 410 خانوار نیز از مزایای صندوق استفاده می‌کنند.

وی افزود: شرق مازندران در رده‌های بالای بیمه روستایی در مازندران است و گلوگاه با 41 درصد، بهشهر با 35 درصد و نکا با 33 درصد افراد زیر پوشش این بیمه در روستاها نقش مهمی را در بیمه روستاییان بر عهده دارند.

مسئول بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران بااشاره به شرایط عضویت در این صندوق به افرادی تعلق دارد که در روستا ساکن هستند تصریح کرد: آقایان از 18 سالگی تا 55 و بانوان نیز از 18 سالگی تا 50 سالگی در روستاها می‌توانند از این بیمه برخوردار شوند.

بشیری گفت : حق بیمه در صندوق بیمه اجتماعی روستایی عشایری 15 درصد است که 10 درصد سهم دولت و پنج درصد توسط بیمه شده پرداخت می‌شود.

وی افزود: درصد سهم بیمه شده از 81 هزار تومان تا 198 هزار تومان در یک‌ سال است و در طول مدت بیمه خدمات مختلف بیمه‌ای را به بیمه‌گذار ارائه می‌دهیم و در صورتی که معیشت خانوار به خطر افتد با ارائه خدماتی مثل بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری از خانوار حمایت می‌کنیم./ب
برچسب ها: پوشش ، بیمه ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.