سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

دست کاریهای طبیعت و وجود کارخانه های آلاینده تهدیدی برای کویر بادرود

مسوول انجمن حافظان محیط زیست بادرود: امروزه با دست کاریهای طبیعت و وجود کارخانه های آلاینده یک فاجعه زیست محیطی برای جنگل های بکر ، کشاورزی منطقه و هوای پاک کویری بادرود رخ داده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  ، عبدالعظيم شكاري در نشست سالانه انجمن حافظان محیط زیست بادرود با اشاره به اينكه شهر بادرود از پاك ترين و تميز ترين هواي كشور برخوردار بود گفت: امروزه با دست كاري هاي طبيعت و وجود كارخانه هاي آلاينده هواي پاك گذشته را از دست داده ايم .

مسوول انجمن حافظان محيط زيست بادرود افزود: وجود كارخانه هاي آجرپزي در اطراف آقا علي عباس(ع) و شاهزاده محمد (ع) و مكان هاي دفع زباله شهري ، جنگل هاي بكر و مناطق کویری اطراف آن به خطر افتاده است .

شکاری اضافه کرد: متاسفانه بعد از چندين بار پاكسازي ، در جنگل هاي كوير همچنان شاهد وجود مواد پلاستيكي و غيرجذبي در جنگل مي باشيم.

حافظ محيط زيست بادرود در ادامه با انتقاد از فعاليت كارخانه سيمان صدف اذعان داشت: عليرغم قول مساعد مسوولين مبني بر جابجايي و يا تغيير كاربري ، اين كارخانه همچنان پيگير مسائل ايجاد و بهره برداري از اين كارخانه با توليد سيمان مي باشد و با بهره برداري از اين كارخانه فاجعه زيست محيطي را براي كشاورزي و هواي پاك خواهيم داشت.

عبدالعظيم شكاري وجود فاضلاب و هرز آبها را در خيابانها و كوچه هاي شهر را بعنوان معضلاتي زيست محيطي گوشزد و تصریح کرد: اجرا نشدن طرح فاضلاب شهري هر روز مشكلات زيستي را افزون نموده و وجود اين هرز آبها محل رشد و نمو انواع حشرات و ميكروبهاي مخرب شده است .

وی خواهان اجراي فاضلاب شهري و پيگيري مسوولان شهر و بخش جهت اجراي اين طرح ها شد.

برچسب ها: نابودی ، کویر ، بادرود ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.