سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان نظام است .

نماینده مردم نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی : وظیفه همه مسوولان نظام این است که به مردم خدمت کنیم و هیچ منتی بر ولی نعمتان خود نداشته باشیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  ، محمد فیروزی در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز گفت: نبود وحدت بین مسوولان موجب آسیب رساندن به نظام وملت خواهد شد و همه باید زیر لوای ولایت فقیه و زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ایقرار گیرند .

نماینده مردم نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تبعیت از ولایت را بسیار مهم دانست وافزود: اختلافات خانوادگی بعضا وجود دارد ولی آنچه که امروز کشور به آن نیاز دارد وحدت و انسجام وآرامش میان سران قوا است .

فیروزی تصریح کرد: همه مسوولان اجرایی و اداری شهرستان باید تا حد امکان باری از دوش مردم بردارند و مشکلات آنها را برطرف کنند .

همچنین در ادامه فرماندار شهرستان نطنز ، انقلاب اسلامی ایران را یک اعجاز الهی ذکر کرد و خاطر نشان نمود: امروز ایران اسلامی در قله های پیشرفت در زمینه های مختلف نظامی ، سیاسی ، فرهنگی و عمرانی و ...... قرار دارد .

امیر جعفری افزود: خسته شدن در راه انقلاب برای انقلابیون سم مهلک است و باید از دستاوردهای نظام و انقلاب با جان و مال دفاع نمود .

فرماندار نطنز تاکید کرد: در طی 34 سال گذشته خدمات فراوانی به مردم شهرستان شده استهر چند کارهای زیادی نیز برجای مانده که باید با تلاش و همت بیشتری انجام پذیرد .

وی ساخت 1030 واحد مسکن مهر در شهرهای نطنز و بادرود و فعالیت 205 واحد صنعتی در سطح شهرستان را بسیار مطلوب دانست و اذعان داشت: همه این خدمات به برکت نظام انقلاب اسلامی راه اندازی و انجام شده است ./ب

برچسب ها: شورای ، اداری ، سمیرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.