سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

طرح احیای کشت و صنعت هنوز به نتیجه نرسیده است

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: طرح‌هایی که برای احیای کشت و صنعت مغان از سوی مسئولان استان مطرح بوده، هنوز به نتیجه خاصی منجر نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن افزود: به رغم موضوعات متعددی که پیرامون کشت و صنعت مطرح است، بنده به شخصه در این زمینه اقدامی نداشته‌ام و این موضوع در مجمع نمایندگان استان نیز طرح نشده است.

وی عنوان کرد: افرادی که برای مدیریت آن مطرح شده بودند و استاندار اردبیل نیز طرح‌هایی برای آن داشته‌ فعلاً به نتیجه خاصی منجر نشده است.

نماینده مردماردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این باوریم در عمر کم دولت فعلی نمی‌توان تصمیمات بزرگی را در این زمینه گرفت و بیشتر علاقمند هستیم در دولت‌های آینده احیای کشت و صنعت مغان و احداث کریدور جنوب – شمال مطرح شده و به سرانجام برسد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک مرکزی ادامه داد: به رغم هشدارهای مقام معظم رهبری بانک مرکزی رویه مناسبی را در پیش نگرفته و به همین دلیل تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

وی تصریح کرد: با عضویت در این کمیته تلاش خواهیم کرد تا حقایق بیشتری از پیشت پرده ارز‌های تزریقی به بازار رو شده و معلوم شود که دلار‌ها کجا رفته و برای چه کسانی هزینه می‌شده است.

پیرموذن در خصوص طرح استخدامی جدید دولت نیز ابراز داشت: در اصل به خاطر برنامه پنجم مخالف طرح استخدامی جدید دولت بودیم اما به دلیل کثرت بیکاران با رعایت ضوابط از آن حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت بزرگ در هیچ کجای دنیا جواب نداده است، یادآور شد: گاه این تصور به وجود می‌آید که تشکیل دولت بزرگ، فربه و چاق به معنای چوب لای چرخ گذاشتن توسعه یک منطقه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: از یک طرف در برخی از ادارات نیروهای متخصص چندانی وجود ندارد و از طرف دیگر بسیاری از افراد تحصیلکرده ما بیکار بوده و در جست‌و جوی شغل آبرومند هستند.

پیرموذن گفت: از مسئولانی که در استخدام‌های جدید وظایفی را عهده‌دار هستند، انتظار داریم عدالت را در استخدام‌ها رعایت کرده و در این موضوع واقعیت‌ها را بیشتر در نظر بگیرند.

وی همچنین اذعان داشت: ما بر این نظر هستیم که 30 درصد این استخدام‌ها را به بخش صنعت بدهند تا افراد در بخش تولید صاحب کار و شغل شده چرا که حل مشکلات کارگران در گرو حل مشکل صاحبان صنایع است/س

برچسب ها: اردبیل ، احیای ، کشت ، و ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.