سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

رشد 37 درصدی صادرات مواد لبنی از مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران پتانسیل تولید مواد لبنی در استان را بالا دانست و از رشد 37 درصدی امسال صادرات این فرآورده دراستان خبر داد.

هاشم پور در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرناران مازندران گفت: فرآورده های لبنی استان به کشورهای عراق، کویت وعربستان و کشورهای حاشیه دریای خزر صادر شده است.

وی با بیان اینکه پتانسیل استان در تولید و صادرات فرآورده های لبنی بسیار بالا است افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و حل مسائل و مشکلات شرکتهای تولیدی صادرات فرآورده های لبنی، تامین مواد اولیه این واحدها،پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش روند رو به رشد صادرات این بخش را حفظ و توسعه بخشید.

هاشم پور با اشاره به اینکه صادرات فرآورده های لبنی مازندران در ده ماهه پارسال 82 میلیون دلار بوده که علاوه بر تحقق این رقم در ده ماهه سال امسال حدود 30 میلیون دلار افزایش داشته است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 37 درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: از لحاظ وزنی صادرات فرآورده های لبنی در ده ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 50 درصد رشد داشته به طوری که از 51 هزار و 572 تن به 77 هزار و 209 تن افزایش یافته است./ب

برچسب ها: صادرات ، مواد ، لبنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.