سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولتیماتوم مربی بانوان دوچرخه سواری:

اردونشینان خوب کار نکنند/باید یک نفر راهی مسابقات می شویم

مربی بانوان دوچرخه سواری کشورمان گفت: رکابزنان داخل اردو اگر نتوانند خود را به شرایط ایده آل برسانند حتی با یک نفر هم راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم شد.

فرشته فشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 5 دوچرخه سوار در اردو هستند. اگر رکابزنان تا روز اعزام نتوانند به رکوردهای مد نظر برسند حتی شده با یک دوچرخه سوار راهی مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان خواهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این مسابقات بهترین های دوچرخه سواری حتی قهرمانان المپیکی شرکت خواهند کرد و ما باید بهترین ها را راهی این رقابت ها کنیم.

مربی بانوان دوچرخه سواری کشورمان گفت: دوچرخه سواران علیرغم تمام مشکلات اعم از پیست غیر استاندارد و شرایط آب و هوایی نامناسب در شرایط خوبی به سر می برند.

وی تصریح کرد: در داخل کشورمان پیست استاندارد چوبی وجود ندارد و تمام رکابزنان تمرینات خود را در پیست غیر استاندارد سیمانی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند و همین مشکل خیلی دوچرخه سواران کشورمان را از درخشش های بزرگ در تمام مسابقات دور خواهند کرد.

فرشته فشی در پایان افزود: تاریخ اعزام رکابزنان تا خاطرنشان شدن روادید مشخص نیست ولی اگر شرایط آب و هوایی برای دوچرخه سواران مناسب نباشد و به مشکل بر نخوریم قطعاً یک هفته زودتر بانوان را راهی کشور هندوستان خواهیم کرد تا بتوانند به سطح ایده آل برسند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.