سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تسهیلات 31 ميلياردی اشتغال به مددجويان ساروي

مدير كميته امداد امام خميني (ره)شهرستان ساري گفت: بيش از 31 ميليارد تومان تسهيلات اشتغال به مددجويان كميته امداد امام خميني (ره) ساري، مياندرود و شهر كياسر اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران بريماني با اشاره به اينكه كميته امداد شهرستان ساري به مددجويان كميته امداد شهرستان مياندرود، شهركياسر و منطقه چهاردانگه خدمات مي‌دهد افزود: 30 درصد از این اعتبارات برای غیرمددجویان پیش‌بینی شده است که به افراد واجد شرایط پرداخت مي‌شود و این اداره مأموریت‌های مختلفی در بخش مسکن، فرهنگی، درمانی، اشتغال و مستمری و طرح شهید رجايی را عهده دار است.

وی با بیان اینکه امسال 31 ميليارد و 500 ميليون تومان براي توسعه اشتغال به شهرستان ساري اختصاص يافته است، تصريح كرد:30 درصد از این اعتبارات برای غیر مددجویان پیش‌بینی شده است که به افراد واجد شرایط پرداخت مي‌شود.

مدير كميته امداد امام خميني (ره)شهرستان سار با اشاره به ساخت 105 واحد مسکن مهر ، از در دست احداث بودن 22 واحد مسکن مهر شهری امسال براي مددجويان اين شهرستان خبر داد.

بریمانی با اعلام اينكه يك‌هزار و 700 دانش‌آموز و 804 دانشجو از خدمات كميته امداد شهرستان ساري برخوردار هستند، گفت: جذب 5 هزار و 150 حامی برای يك‌هزار و 150 يتيم از ديگر اقدامات كميته امداد شهرستان ساري است.

وي افزود: حاميان ایتام ماهانه 110 میلیون تومان در اين بخش براي ايتام واريز مي‌كنند، افزود: در بخش صدقات نيز 160 میلیون تومان درآمد كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساري بوده است./ع

برچسب ها: تسهیلات ، مددجویان ، ساروی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.