سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي‌نژاد:

دولت پروژه‌هاي متعددي را براي رفاه و آسايش مردم در دستور كار دارد

رئيس‌جمهور گفت: امروز دولت پروژه‌هاي متعددي را در دستور كار دارد تا به واسطه آنها از خطرات موجود در راه‌هاي كشور كاسته و سلامت و ايمني را براي مردم به همراه داشته باشد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد امروز(سه‌شنبه)در حاشيه افتتاح همزمان 22 هزار 662 واحد مسكن مهر در شهرستان اسلامشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌هاي عمراني از جمله كنار گذر شهرستان بومهن و پروژه‌هاي مسكن مهر در پرديس و اسلامشهر، گفت: امروز پروژه‌هاي متعددي را دولت در دستور كار دارد تا به واسطه آنها از خطرات موجود در راه‌هاي كشور كاسته و سلامت و ايمني را براي مردم به همراه داشته باشد.


رئيس‌جمهور تصريح كرد: دولت پروژه‌هاي بسيار گسترده‌اي را در خصوص بهسازي و توسعه راه‌هاي كشور در دستور كار قرار داده و در آينده با انجام اين پروژه‌ها شاهد احداث راه‌هاي مناسب و امن خواهيم بود.

احمدي‌نژاد همچنين اظهار اميدواري كرد كه طرح‌هاي مسكن مهر در شهرستان‌هاي استان تهران موجب ارتقاي فضاي شهري در اين شهرستان‌ها شود.

وي همچنين با تقدير از همه دست‌اندركاران اجراي پروژه‌هاي عمراني و مسكن مهر و مردمي كه با افتتاح اين پروژه‌ها صاحب‌خانه مي‌شوند، گفت: به اميد روزي كه همه ايرانيان از مسكن مناسب و مطلوب برخوردار بوده و خانواده‌ها كانون عشق، سرفرازي و تربيت انسان‌هاي صالح باشد.

احمدي‌نژاد در حاشيه بهره‌برداري از واحدهاي مسكن مهر شهرستان اسلامشهر در جمع تعدادي از ساكنان مجتمع‌هاي مسكوني ضياءآباد اسلامشهر، حاضر شد و در زير بارش باران شديد از نزديك با آنان به گفتگو پرداخت و مشكلات آنان را بررسي و نسبت به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.

رئيس جمهور همچنين دستورات لازم براي رفع مشكلات مردم را به استاندار و وزير راه و شهرسازي داد.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.