سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

30 میلیارد ریال فرآورده های لبنی از شركت پگاه خوزستان صادر شد

مدیر عامل شركت شیر پگاه خوزستان گفت:از ابتدای امسال تاكنون افزون بر 30 میلیارد ریال انواع محصولات لبنی از این شركت به كشورهای عراق و عربستان سعودی صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'منصور شاكریان'افزود:به منظور افزایش صادرات محصولات لبنی به خارج ، كار بازاریابی فروش این محصولات در كشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز شده است.

وی افزود: نمونه هایی از محصولات تولیدی این شركت نیز به كشور لبنان ارسال شده و پیگیری برای صادرات این محصولات به كشور لبنان در حال انجام است.

مدیر عامل شركت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با اشاره به ظرفیت بالای این شركت در تولید فراورده های لبنی افزود:با فراهم شدن امكان صادرات محصولات لبنی از مرز شلمچه ، صادرات این شركت به كشور عراق افزایش خواهد یافت.

شاكریان افزود:محصولات لبنی شركت پگاه خوزستان اكنون از طریق مرز كردستان به كشور عراق صادر می شود كه به دلیل بعد مسافت هزینه بر بوده كه با پیگیری استاندار خوزستان و تعامل با استاندار بصره قرار است صادرات محصولات لبنی از طریق مرز شلمچه بزودی آغاز شود.

وی گفت:در سال گذشته نیز شركت شیر پگاه خوزستان با 30 میلیارد ریال صادرات به عنوان صادر كننده برتر استان خوزستان شناخته شد.

مدیر عامل شركت شیر پگاه خوزستان افزود: روزانه 180 تا 200 تن انواع محصولات در شركت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان تولید می شود كه این میزان شامل 50 نوع محصول مختلف می باشد.

وی همچنین از پیگیری برای نصب خط تولید جدید با استفاده از تكنولوژی روز دنیا در این شركت خبر داد و گفت: با راه اندازی این خط تولید جدید انواع محصولات استریل در بسته بندی مختلف به بازار عرضه می شود.

شاكریان در ادامه از اخذ پروانه استاندارد وپروانه ساخت برای تمام محصولات تولیدی این شركت خبر داد و افزود:شركت شیرپگاه خوزستان جزء پنج شركت برتر كشور از سوی سازمان نظارت بر مواد غذایی و نیز در فهرست 22 شركت برتر كشور در سال 1389 شناخته شد.

تولید شركت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان كه در آغاز راه اندازی در دی ماه سال 1370 روزانه پنج تن بود اكنون به 200 تن در روز رسیده است./س
برچسب ها: صادر ، فراورده ، لبنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.