سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

روستاییان خراسان‌رضوی به صورت مستقل در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور روستاییان این استان به صورت مستقل درسی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،اسماعیل نورمحمدی با اعلام این مطلب اظهار کرد: نوجوانان و جوانان ساکن در مناطق روستایی در سه مرحله روستا، بخش و شهرستان با هم به رقابت می پردازند

وی افزود: برای حضور روستاییان برگزاری مسابقات قرآن کریم به صورت منطقه ای در خراسان رضوی پیشنهاد شده است. روستاهای بزرگ به صورت ستاد معین بخشداری ها و فرمانداری ها انتخاب می شوند.

رییس کمیته روستایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی گفت: برای ثبت نام و حضور پرشور روستاییان در مسابقات قرآنی دو هزار و 500 شورای روستایی با 10 هزار عضو و دو هزار و 127 دهیار بسیج می‌شوند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود 30 تا 40 درصد از جمعیت روستایی خراسان‌رضوی در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

نورمحمدی از اعلام آمادگی ائمه جماعات روستایی برای تشویق و حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قرآنی خبرداد.مدارس و مساجد برای راهنمایی علاقمندان به مسابقات قرآنی آماده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت سنی برای حضور روستاییان در این دوره از مسابقات وجود ندارد گفت: یک میلیون و 700 هزار نفر در سه هزار و 335 روستا در خراسان‌رضوی سکونت دارند/ع.

 

 

برچسب ها: شرکت ، مسابقات ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.