سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجو خطاب به شهرداری؛

ریخت و پاش در شهرداری زیاد است به فکر صرفه جویی باشید

بودجه نگهداشت شهرداری امروز با رقم 1844 میلیارد تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسید در حالی که شهرداری خواهان این بود که این بودجه با توجه به تورم پیش بینی شده در سال 92 افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر با اعتراض به افزایش بودجه نگهداشت گفت: پیشاپیش نباید به استقبال گرانی برویم و باید بدانیم که هزینه نگهداشت قابل صرفه جویی است و در مقام نمایندگان شورا انتظار داریم که شهرداری هزینه نگهداشت را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از موارد دیده می شود که مثلا جداول در شهر رنگ می خورند و سپس بعد از مدت کوتاهی همان جداول تخریب می شوند اظهار داشت: دلیلی ندارد هر چه تورم بالا می رود شما انتظار داشته باشید که بودجه افزایش یابد.

دانشجو با بیان اینکه باید شهرداری بیش از سال گذشته صرفه جویی کند عنوان کرد: سوال من از شهرداری این است که کجای شهرداری نمی شود صرفه جویی کرد؟

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار داشت: آیا باید دقیقا با تورم بانک مرکزی هزینه ها را بالا برد و برای تأمین این هزینه ها باید به مردم فشار آورد؟

اجازه دهید بیش از این بر مردم و شهروندان فشار وارد نشود.

دانشجو با عنوان این مطلب که ریخت و پاش در شهرداری زیاد است افزود: برگزاری همایش هایی که لازم نیست در شهر با صرف هزینه هایی که می شود ، شهرداری می تواند این هزینه ها را در جایی دیگر مصرف کند./ل

برچسب ها: شهر ، شهرداری ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.